loading...

خزان

بازدید : 4579
شنبه 15 مهر 1402 زمان : 14:32

این مرکز خرید چهار طبقه مساحتی در حدود 233،467 متر مربع دارد و در حال حاضر دارای بیش از 630 فروشگاه مختلف، 7900 پارکینگ، بیش از 100 رستوران و کافه، 80 فروشگاه لوکس و 250 فروشگاه شیک است و هر طبقه آن به طور مجزا به پارکینگ متصل می شود. رستوران دیگر المهارا (به معنی صدف) میباشد که دسترسی به آن توسط یک زیر دریایی شبیهسازی شده امکانپذیر است و آکواریومهای زیبایی را به نمایش میگذارد. یکی از زیباترین غرفههای قرار گرفته شده در دهکده جهانی دبی غرفه مخصوص کشور مصر میباشد که دارای ظاهری بسیار زیبا و برگرفته از معماری مصر باستان میباشد. این آبشار از زیباترین آبشار های مکانیکی در جهان است. این رصدخانه نماهای آسمان نزدیکترین نقطه عطفی است که فقط 0.7 کیلومتر (0.4 مایل) دورتر است. در بخش نزدیکترین ها به هتل میتوانید جاذبه های گردشگری و فضاهای تفریحی که نزدیک به هتل هستند، ببینید. برج خلیفه سه نوع بلیط ارائه می دهد: بلیط های ورودی عمومی، بلیط های پرش از خط و بسته های ترکیبی که شامل بلیط های چندین جاذبه اطراف است. تمام کانالها به دوربین مدار بسته متصل هستند و مهمان میتواند ببیند که چه کسی پشت در است. این مکان دیدنی میتواند در همه فصلهای سال برای بازدیدکنندگان بهترین رمان و مناسبترین زمان باشد. در فصلهای خنک سال همه خانوادههایی که در منطقههای الصفا، الجمیرا، و الوصل ویلا اجاره کردهاند، برای گردش و پیک نیک به این پارک میروند. این ساحل جاهای دیدنی دبی برای کودکان نیز هست. هزینه ورود به آکواریوم و پارک آبی به صورت هم زمان برای بزرگسال ۳۰۰ درهم و برای کودکان ۲۴۵ درهم است. یکی از نزدیک ترین جاهایی که میتوانید برای دیدن پنگوئن ها بروید، پارک برفی دبی است. برج العرب برای مدتی نماد دوبی بود و هنوز میتوان اثر آن را در پلاکهای قدیم امارت دوبی دید.

راهنمای سفر به دبی اما پس از مدتی دوبی نماد خود را از برج العرب تغییر داد. ایستگاههای مترو دبی روی دو خط سبز رنگ و قرمز رنگ واقع شده است و بسیاری از مقصدهای گردشگری، تفریحی، پاساژ گردی، کافه گردی، رستوران گردی، هتلها و اماکن دیدنی شهر در نزدیکی ایستگاههای مترو واقع در خط قرمز رنگ قرار دارند، از جمله فرودگاه بینالمللی دوبی و برج خلیفه و دبی مال. جالب است بدانید شهر دوبی به تنهایی بیش از ۷۰ مرکز خرید بزرگ شامل دبی مال، بزرگ ترین مرکز خرید جهان را در خود جای داده است! این منار از داخل ساختمان ساخته شده و با استفاده از پمپ هیدرولیک 200 متر به بالای برج رفته است. ارتفاع این برج (برج خليفة) تا بالای منار مخروطی آن محاسبه شده است. دبی شهری اعجابانگیز و کامل است که هر آنچه را تصور کنید برایتان مهیا میکند. مکانی که با تلفیق دو سبک مدرن و سنتی میتواند آرامش و حس خوبی را در چند ساعت برایتان پدید آورد. این ساحل به سبب مخفی بودنش، خلوت و بی نظیر است که شما می توانید ساعاتی طولانی را به ریلکس کردن و کسب آرامش بپردازید. اسکله ابرا یک اسکله زیبا، دیدنی و آرامش بخش در کنار نهر دبی واقع در بخش قدیمی دبی می باشد. همچنین با پیاده روی در اطراف اسکله مخصوصا در شب از زیبایی های منحصر بفرد اسکله ابرا لذت ببرید. مثلا آنها می توانند در ساعات شب از اسکله زیبای ابرا و قایق ها و کشتی ها پهلو گرفته در آن عکاسی کنند.

این موجودات بسیار صبور هستند و میتوانند مدت طولانی در کمین بمانند تا طعمه خود را شکار کنند. بازدیدکنندگان میتوانند از تنوع بسیاری از محصولات بهرهبرداری کنند و بهترین قیمتها و تخفیفات را برای خرید انتخاب کنند. هستند، می توانند به این ساحل مراجعه کنند. چشم اندازه فوق العاده زیبا و تکرار نشدنی لامر در کنار بازیهای هیجان انگیز و پارک آبی آن چیزی نیست که بتوان در جای دیگری تجربه اش کرد، یکی از هیجان انگیزترین دیدنی های ساحل لامر محوطه بازی کودکان به اسم (هواهوا) است این زمین بازی به شکل یک گنبد است و قله ها و مکان های مرتفع زیادی دارد که بالا رفتن از آن ها برای بچه ها و همین طور بزرگسالان مطمئنا سرگرم کننده و مهیج خواهد بود. کودکان زیر سه سال اجازه ورود رایگان دارند و نیازی به بلیط ندارند. 10. کسانی که اجازه همراه آوردن میهمان دارند ، بیش از 3 میهمانان نمی توانند بیاورند . همانطور که پیش تر اشاره کردیم آسانسور برج یکی از سریع ترین آسانسور های دنیا است و در عرض یک دقیقه شما را به طبقه 124 می رساند، حرکت آسانسور آن قدر نرم و روان است که اصلا متوجه آن نمی شوید و جالب است بدانید که بسیاری از بازدیدکنندگان برج خلیفه بالا رفتن به وسیله آسانسور را بهترین بخش بازدید خود می دانند. سریع ترین آسانسور سه طبقه دنیا متعلق به این برج است ک با سرعت 36 کیلومتر جابجا می شود.

بازارهای قدیمی در اسکله ابرا دبی قرار دارد که محل مناسبی برای گشت وگذر و خرید کردن است. در اسکله ابرا خود را برای یک سفر لذت بخش در یک قایق سنتی چوبی آماده کنید. در حقیقت تور اسکله ابرا از محله بستاکیا شروع شده و پس از بازدید از بناهای تاریخی این محله گردشگران از سوق یا بازار البسه و گالری های هنری دیدن کرده و در نهایت این تور را با بازدید از بازار طلا به اتمام می رسانند. از امکانات و خدمات جذابی مانند غواصی در کنار کوسهها، یوگا در آب، تور آکورایوم و نمایشهای تئاتر آکوا لذت ببرید. هتل آتلانتیس مانند یک نگین در پالم جمیرا که بزرگ ترین جزیره ی ساخت بشر است، می درخشد. یکی از مهمترین بخش های برج منار است که بیش از 4000 تن فولاد در ساخت آن استفاده شده است. آخرین ورودی 45 دقیقه قبل از بسته شدن است. آخرین قایق 30 دقیقه قبل از بسته شدن حرکت می کند. در واقع این حجم گردشگر آنهم برای یک اسکله فقط یک دلیل دارد و آن اینکه اسکله ابرا در بور دبی یک سفر دریایی جذاب و خاطره انگیزی برای گردشگران مهیا می کند. تعداد بسیاری معتقد هستند این تغییر به دلیل شکل برج العرب است، زیرا در صورتی که به برج العرب را از پشت نگاه کنید، آن را شبیه یک صلیب میبینید. لازم به ذکر است در صورتی که شما مهارتی در اسکی روی یخ ندارید، می توانید از مربی اسکی که در دارند کمک بگیرید. مسیر این قایق ها به صورتی است که از اسکه شروع شده و به سمت بازار قدیمی دیر حرکت می کنند که یک مسیر کوتاه مدت 5 دقیقه ای می باشد که با سوار شدن بر روی این قایق ها از تماشای مناظر اطراف لذت می برید و یک مسیر پر هیجان را تجربه می کنید.

فروشگاه های الکترونیکی موجود در دبی مال نیز کالاهای خود را هم به صورت جزیی و هم خرید کلی عرضه می کنند و قیمت ها نیز با قیمت جهانی یکی است. از طرفی هم رستوران Avalanche محیطی برای نوشیدن انواع نوشیدنی ها سوپ های گرم و ساندویچ است. در طبقات تاسیسات از دیوارهای نگه دارنده زیادی استفاده شده تا ستون های محیطی را به سیستم دیوار داخلی وصل می کند. حمامهای SPA مانند با موزائیکهای کف و دیوار با شکلهای هندسی عربی، که در تمام ساختمان یافت میشود، قابل توجهاست. از آنجایی که برج خلیفه یکی از برترین جاذبه های گردشگری موجود در شهر دبی می باشد و روزانه تعداد قابل توجهی بازدید کننده دارد، برای بازدید از آن قوانین وضع کرده اند که گردشگران تور دبی به هنگام بازدید از این مجموعه باید آن ها را رعایت نمایند. از قبیل دیدن موجودات دریایی در تالاب سفارت گرفته تا تور افسانه ای انحصاری یا تور پشت صحنه برای دیدن فعالیت های روزانه ی کار آکواریوم، که به عنوان بخشی از بازدید خود، آنها را تحسین می کنید. وسایل رنگ و نقاشی، لباس، دکوری، آکواریوم، ابزارآلات، عطر و ادکلن عربی، اسباب بازی و دوچرخه فقط بخشی از مواردی هستند که در این فروشگاه پیدا میشوند.

می توانید در هنگام استفاده از تمامی این وسایل گوشی موبایلتان را همراه داشته باشید و یا حتی می توانید یک دوربین را در بند کلاه خود قرار دهید و این لحظات را برای خودتان ثبت کنید. این ساحل همچینی به دلیل رعایت کردن تمامی استاندارد های بین المللی نشان پرچم آبی ساحلی را که پرچمی است توسط بنیاد آموزش محیط زیست با انجام بازرسی های متعدد صادر میگردد را دریافت نموده است. شما می توانید برای خرید و فروش طلا در هر فروشگاهی که وارد می شوید این کار را انجام دهید، نزیرا تمامی فروشگاه های دبی با پیشنهاد قیمت مناسب و استقبال زیاد این کار را انجام می دهند. در طبقه 124 یک بخش داخلی وجود دارد که در آن مغازه های بسیاری هست که می توانید اجناس شان را ببینید و در صورت تمایل خریدی هم انجام دهید سپس می توانید به محوطه بیرونی و روی سکوی برج بروید و با دیدن چشم اندازهای خیره کننده از شهر مدرن و زیبای دبی غافلگیر شوید. اگر از طرفداران غذای چینی هستید یا دوست دارید حداقل یک بار هم که شده مزه آنها را تست کنید، میتوانید به طبقه اول مرکاتو رفته و سپس به رستوران Chinese Palace سر بزنید. سپس تور پشت صحنه را برای پیوستن به کارشناسان حیوانات آکواریوم که اسرار اعماق را آشکار میکنند، ثبتنام کنید.

تور دبی ویژه تابستان آژانس هواپیمایی ستاره ونک بهترین فرصت برای لذت بردن از پارکهای آبی و دیگر تفریحات هیجانانگیز دبی میباشد. ستون بندی این هتل تا ۴۰ متر زیر دریا میباشد. دبی مال با مساحتی 1.124.000 متر مربعی بخشی از برج خلیفه معروف است که مهمترین و بزرگترین پروژه کشور امارات و بلندترین برج جهان است. برای اولین بار از زمان شیوع کرونا در دنیا، خواننده معروف عاطف اسلم، در دبی در 15 ژانویه به اجرای زنده می پردازد. « عین دبی » یا همان « چشم دبی » الهام گرفته از چرخ فلک معروف « چشم لندن »، با ارتفاع بیش از ۲۰۳ متر (۶۶۸ فوت)، باعث کوتاه دیده شدن چرخ فلک لندن و همچنین، چرخ فلک بلند قد لاس وگاس نوادا با ارتفاع ۱۶۷ متر (۵۴۸ فوت) بلندتر می باشد. در فضای بین بالها یا همان V شکل، یک atrium (فضای میان خانه) به وجود آمده که در جلوی آن خمیدگی دارد. از آنجاییکه ساحل الصفوح یا بلک پالاس بیچ بین برج العرب و پالم جمیرا یا نخل جمیرا قرار گرفته خیلیها از وجود آن بیخبرند و لذتبردن از این جواهر مخفی را از دست میدهند. همینطور در محوطه پشتی ساحل درختهای نخل فراوانی قرار گرفته، که بسیاری از خانوادهها در زیر سایه این درختان کمپ خود را برپا میکنند.

این ساحل کم نظیر در رو به روی تفریحگاه ساحلی جمیرا قرار دارد. در ساحل جمیرا امکانات رفاهی زیادی مانند صندلی های مناسب، مسجد، دوش و آفتاب گیر یافت می شود؛ برای رفتن به این ساحل با وسایل نقلیه عمومی مثل تاکسی و مترو می توان سفر کرد. اگر برای گذراندن اوقات فراغت خود در هتل به دنبال خوردن خوراکی هایی خوشمزه هستید، پیشنهاد می کنیم به کافی شاپ هتل ان اچ پالم جمیرا دبی سری بزنید. در این بخش سعی کردیم شما را با برخی از بازارهای عمده فروشی پوشاک دبی آشنا کنیم تا بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید. به گزارش ایسنا به نقل از بیسان گشت، در این مطلب با سبک سفر رایج در سال 2022 آشنا میشویم که با کمترین هزینه یا بدون هزینه از لحظه لحظه سفرمان لذت ببریم. در ادامه این مطلب از مجله گردشگری فلای تودی با ما همراه باشید تا با پیست اسکی در دبی و تجربه ورزش های زمستانی در یک مجموعه با برف مصنوعی آشنا شوید. این هتل همچنین به جاذبههای دیگر نزدیک است، مانند اسکی دبی، پیست اسکی سرپوشیده واقع در مرکز خرید امارات. غیر از اسکی کردن که برجستهترین ورزش این پیست به شمار میرود، علاقه مندان میتوانند از انجام ورزش اسنوبرد، گردش در پارک برفی به مساحت ۳ هزار متر مربع، تماشای تئاتر سه بعدی، سورتمه سواری، سرسره سواری و شوت اسنوبال نیز در Ski Dubai لذت ببرند. در پارک آبی واندرلند بخشهای مختلفی با امکانات و وسایل بازی متعدد وجود دارند که میتوانند تجربه روزی پرهیجان و بینظیر را برای شما خلق کنند.

دلیل چنین درخشش مجذوب کننده ای، وجود لامپ های متعدد که در این سازه کار گذاشته شده اند، می باشد مهندسان ماهر این پروژه سعی کرده اند تا ساختمان را به گونه ای طراحی کنند که چند بعدی دیده شود نمای خارجی برج خلیفه دارای یک صفحه نمایش غول آسا می باشد که فقط کافی است طرح مورد نظر را انتخاب کرده و آن را روی بدنه برج پخش کنند. شاید به دلیل وجود فراوان فروشنده های ایرانی، بازار مرشد از معروفیت خاصی نزد ایرانیان برخوردار است. در پی تبلیغات سوء علیه جمهوری اسلامی ایران، حاکمان امارات احساس خطر کردند و محدودیتهای خاصی را بر شیعیان اعمال نمودند؛ لذا از نفوذ شیعیان در رأس امور و مشاغل حساس کشوری و لشکری بیش از گذشته خودداری کردند. با تقلید از ویرانه های مناطق گرمسیری ساخته شده و نورپردازی خاصی که فقط در این مکان یافت می شود. تصور کنید در ویرانه های مرموز آتلانتیس در حال گشت و گذار هستید، خود را در میان ۶۵۰۰۰ حیوان دریایی مجسم کنید که دورتادور شما در حال حرکت هستند. حتی تصور اینکه یک باغ در دل یک فرودگاه وجود داشته باشد که دقایقی سر و صدا و همهمه را از ذهن انسان دور کند، جذاب خواهد بود. حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید, ارزش یک بار دیدن را دارد.

این مرکز خرید چهار طبقه مساحتی در حدود 233،467 متر مربع دارد و در حال حاضر دارای بیش از 630 فروشگاه مختلف، 7900 پارکینگ، بیش از 100 رستوران و کافه، 80 فروشگاه لوکس و 250 فروشگاه شیک است و هر طبقه آن به طور مجزا به پارکینگ متصل می شود. رستوران دیگر المهارا (به معنی صدف) میباشد که دسترسی به آن توسط یک زیر دریایی شبیهسازی شده امکانپذیر است و آکواریومهای زیبایی را به نمایش میگذارد. یکی از زیباترین غرفههای قرار گرفته شده در دهکده جهانی دبی غرفه مخصوص کشور مصر میباشد که دارای ظاهری بسیار زیبا و برگرفته از معماری مصر باستان میباشد. این آبشار از زیباترین آبشار های مکانیکی در جهان است. این رصدخانه نماهای آسمان نزدیکترین نقطه عطفی است که فقط 0.7 کیلومتر (0.4 مایل) دورتر است. در بخش نزدیکترین ها به هتل میتوانید جاذبه های گردشگری و فضاهای تفریحی که نزدیک به هتل هستند، ببینید. برج خلیفه سه نوع بلیط ارائه می دهد: بلیط های ورودی عمومی، بلیط های پرش از خط و بسته های ترکیبی که شامل بلیط های چندین جاذبه اطراف است. تمام کانالها به دوربین مدار بسته متصل هستند و مهمان میتواند ببیند که چه کسی پشت در است. این مکان دیدنی میتواند در همه فصلهای سال برای بازدیدکنندگان بهترین رمان و مناسبترین زمان باشد. در فصلهای خنک سال همه خانوادههایی که در منطقههای الصفا، الجمیرا، و الوصل ویلا اجاره کردهاند، برای گردش و پیک نیک به این پارک میروند. این ساحل جاهای دیدنی دبی برای کودکان نیز هست. هزینه ورود به آکواریوم و پارک آبی به صورت هم زمان برای بزرگسال ۳۰۰ درهم و برای کودکان ۲۴۵ درهم است. یکی از نزدیک ترین جاهایی که میتوانید برای دیدن پنگوئن ها بروید، پارک برفی دبی است. برج العرب برای مدتی نماد دوبی بود و هنوز میتوان اثر آن را در پلاکهای قدیم امارت دوبی دید.

راهنمای سفر به دبی اما پس از مدتی دوبی نماد خود را از برج العرب تغییر داد. ایستگاههای مترو دبی روی دو خط سبز رنگ و قرمز رنگ واقع شده است و بسیاری از مقصدهای گردشگری، تفریحی، پاساژ گردی، کافه گردی، رستوران گردی، هتلها و اماکن دیدنی شهر در نزدیکی ایستگاههای مترو واقع در خط قرمز رنگ قرار دارند، از جمله فرودگاه بینالمللی دوبی و برج خلیفه و دبی مال. جالب است بدانید شهر دوبی به تنهایی بیش از ۷۰ مرکز خرید بزرگ شامل دبی مال، بزرگ ترین مرکز خرید جهان را در خود جای داده است! این منار از داخل ساختمان ساخته شده و با استفاده از پمپ هیدرولیک 200 متر به بالای برج رفته است. ارتفاع این برج (برج خليفة) تا بالای منار مخروطی آن محاسبه شده است. دبی شهری اعجابانگیز و کامل است که هر آنچه را تصور کنید برایتان مهیا میکند. مکانی که با تلفیق دو سبک مدرن و سنتی میتواند آرامش و حس خوبی را در چند ساعت برایتان پدید آورد. این ساحل به سبب مخفی بودنش، خلوت و بی نظیر است که شما می توانید ساعاتی طولانی را به ریلکس کردن و کسب آرامش بپردازید. اسکله ابرا یک اسکله زیبا، دیدنی و آرامش بخش در کنار نهر دبی واقع در بخش قدیمی دبی می باشد. همچنین با پیاده روی در اطراف اسکله مخصوصا در شب از زیبایی های منحصر بفرد اسکله ابرا لذت ببرید. مثلا آنها می توانند در ساعات شب از اسکله زیبای ابرا و قایق ها و کشتی ها پهلو گرفته در آن عکاسی کنند.

این موجودات بسیار صبور هستند و میتوانند مدت طولانی در کمین بمانند تا طعمه خود را شکار کنند. بازدیدکنندگان میتوانند از تنوع بسیاری از محصولات بهرهبرداری کنند و بهترین قیمتها و تخفیفات را برای خرید انتخاب کنند. هستند، می توانند به این ساحل مراجعه کنند. چشم اندازه فوق العاده زیبا و تکرار نشدنی لامر در کنار بازیهای هیجان انگیز و پارک آبی آن چیزی نیست که بتوان در جای دیگری تجربه اش کرد، یکی از هیجان انگیزترین دیدنی های ساحل لامر محوطه بازی کودکان به اسم (هواهوا) است این زمین بازی به شکل یک گنبد است و قله ها و مکان های مرتفع زیادی دارد که بالا رفتن از آن ها برای بچه ها و همین طور بزرگسالان مطمئنا سرگرم کننده و مهیج خواهد بود. کودکان زیر سه سال اجازه ورود رایگان دارند و نیازی به بلیط ندارند. 10. کسانی که اجازه همراه آوردن میهمان دارند ، بیش از 3 میهمانان نمی توانند بیاورند . همانطور که پیش تر اشاره کردیم آسانسور برج یکی از سریع ترین آسانسور های دنیا است و در عرض یک دقیقه شما را به طبقه 124 می رساند، حرکت آسانسور آن قدر نرم و روان است که اصلا متوجه آن نمی شوید و جالب است بدانید که بسیاری از بازدیدکنندگان برج خلیفه بالا رفتن به وسیله آسانسور را بهترین بخش بازدید خود می دانند. سریع ترین آسانسور سه طبقه دنیا متعلق به این برج است ک با سرعت 36 کیلومتر جابجا می شود.

بازارهای قدیمی در اسکله ابرا دبی قرار دارد که محل مناسبی برای گشت وگذر و خرید کردن است. در اسکله ابرا خود را برای یک سفر لذت بخش در یک قایق سنتی چوبی آماده کنید. در حقیقت تور اسکله ابرا از محله بستاکیا شروع شده و پس از بازدید از بناهای تاریخی این محله گردشگران از سوق یا بازار البسه و گالری های هنری دیدن کرده و در نهایت این تور را با بازدید از بازار طلا به اتمام می رسانند. از امکانات و خدمات جذابی مانند غواصی در کنار کوسهها، یوگا در آب، تور آکورایوم و نمایشهای تئاتر آکوا لذت ببرید. هتل آتلانتیس مانند یک نگین در پالم جمیرا که بزرگ ترین جزیره ی ساخت بشر است، می درخشد. یکی از مهمترین بخش های برج منار است که بیش از 4000 تن فولاد در ساخت آن استفاده شده است. آخرین ورودی 45 دقیقه قبل از بسته شدن است. آخرین قایق 30 دقیقه قبل از بسته شدن حرکت می کند. در واقع این حجم گردشگر آنهم برای یک اسکله فقط یک دلیل دارد و آن اینکه اسکله ابرا در بور دبی یک سفر دریایی جذاب و خاطره انگیزی برای گردشگران مهیا می کند. تعداد بسیاری معتقد هستند این تغییر به دلیل شکل برج العرب است، زیرا در صورتی که به برج العرب را از پشت نگاه کنید، آن را شبیه یک صلیب میبینید. لازم به ذکر است در صورتی که شما مهارتی در اسکی روی یخ ندارید، می توانید از مربی اسکی که در دارند کمک بگیرید. مسیر این قایق ها به صورتی است که از اسکه شروع شده و به سمت بازار قدیمی دیر حرکت می کنند که یک مسیر کوتاه مدت 5 دقیقه ای می باشد که با سوار شدن بر روی این قایق ها از تماشای مناظر اطراف لذت می برید و یک مسیر پر هیجان را تجربه می کنید.

فروشگاه های الکترونیکی موجود در دبی مال نیز کالاهای خود را هم به صورت جزیی و هم خرید کلی عرضه می کنند و قیمت ها نیز با قیمت جهانی یکی است. از طرفی هم رستوران Avalanche محیطی برای نوشیدن انواع نوشیدنی ها سوپ های گرم و ساندویچ است. در طبقات تاسیسات از دیوارهای نگه دارنده زیادی استفاده شده تا ستون های محیطی را به سیستم دیوار داخلی وصل می کند. حمامهای SPA مانند با موزائیکهای کف و دیوار با شکلهای هندسی عربی، که در تمام ساختمان یافت میشود، قابل توجهاست. از آنجایی که برج خلیفه یکی از برترین جاذبه های گردشگری موجود در شهر دبی می باشد و روزانه تعداد قابل توجهی بازدید کننده دارد، برای بازدید از آن قوانین وضع کرده اند که گردشگران تور دبی به هنگام بازدید از این مجموعه باید آن ها را رعایت نمایند. از قبیل دیدن موجودات دریایی در تالاب سفارت گرفته تا تور افسانه ای انحصاری یا تور پشت صحنه برای دیدن فعالیت های روزانه ی کار آکواریوم، که به عنوان بخشی از بازدید خود، آنها را تحسین می کنید. وسایل رنگ و نقاشی، لباس، دکوری، آکواریوم، ابزارآلات، عطر و ادکلن عربی، اسباب بازی و دوچرخه فقط بخشی از مواردی هستند که در این فروشگاه پیدا میشوند.

می توانید در هنگام استفاده از تمامی این وسایل گوشی موبایلتان را همراه داشته باشید و یا حتی می توانید یک دوربین را در بند کلاه خود قرار دهید و این لحظات را برای خودتان ثبت کنید. این ساحل همچینی به دلیل رعایت کردن تمامی استاندارد های بین المللی نشان پرچم آبی ساحلی را که پرچمی است توسط بنیاد آموزش محیط زیست با انجام بازرسی های متعدد صادر میگردد را دریافت نموده است. شما می توانید برای خرید و فروش طلا در هر فروشگاهی که وارد می شوید این کار را انجام دهید، نزیرا تمامی فروشگاه های دبی با پیشنهاد قیمت مناسب و استقبال زیاد این کار را انجام می دهند. در طبقه 124 یک بخش داخلی وجود دارد که در آن مغازه های بسیاری هست که می توانید اجناس شان را ببینید و در صورت تمایل خریدی هم انجام دهید سپس می توانید به محوطه بیرونی و روی سکوی برج بروید و با دیدن چشم اندازهای خیره کننده از شهر مدرن و زیبای دبی غافلگیر شوید. اگر از طرفداران غذای چینی هستید یا دوست دارید حداقل یک بار هم که شده مزه آنها را تست کنید، میتوانید به طبقه اول مرکاتو رفته و سپس به رستوران Chinese Palace سر بزنید. سپس تور پشت صحنه را برای پیوستن به کارشناسان حیوانات آکواریوم که اسرار اعماق را آشکار میکنند، ثبتنام کنید.

تور دبی ویژه تابستان آژانس هواپیمایی ستاره ونک بهترین فرصت برای لذت بردن از پارکهای آبی و دیگر تفریحات هیجانانگیز دبی میباشد. ستون بندی این هتل تا ۴۰ متر زیر دریا میباشد. دبی مال با مساحتی 1.124.000 متر مربعی بخشی از برج خلیفه معروف است که مهمترین و بزرگترین پروژه کشور امارات و بلندترین برج جهان است. برای اولین بار از زمان شیوع کرونا در دنیا، خواننده معروف عاطف اسلم، در دبی در 15 ژانویه به اجرای زنده می پردازد. « عین دبی » یا همان « چشم دبی » الهام گرفته از چرخ فلک معروف « چشم لندن »، با ارتفاع بیش از ۲۰۳ متر (۶۶۸ فوت)، باعث کوتاه دیده شدن چرخ فلک لندن و همچنین، چرخ فلک بلند قد لاس وگاس نوادا با ارتفاع ۱۶۷ متر (۵۴۸ فوت) بلندتر می باشد. در فضای بین بالها یا همان V شکل، یک atrium (فضای میان خانه) به وجود آمده که در جلوی آن خمیدگی دارد. از آنجاییکه ساحل الصفوح یا بلک پالاس بیچ بین برج العرب و پالم جمیرا یا نخل جمیرا قرار گرفته خیلیها از وجود آن بیخبرند و لذتبردن از این جواهر مخفی را از دست میدهند. همینطور در محوطه پشتی ساحل درختهای نخل فراوانی قرار گرفته، که بسیاری از خانوادهها در زیر سایه این درختان کمپ خود را برپا میکنند.

این ساحل کم نظیر در رو به روی تفریحگاه ساحلی جمیرا قرار دارد. در ساحل جمیرا امکانات رفاهی زیادی مانند صندلی های مناسب، مسجد، دوش و آفتاب گیر یافت می شود؛ برای رفتن به این ساحل با وسایل نقلیه عمومی مثل تاکسی و مترو می توان سفر کرد. اگر برای گذراندن اوقات فراغت خود در هتل به دنبال خوردن خوراکی هایی خوشمزه هستید، پیشنهاد می کنیم به کافی شاپ هتل ان اچ پالم جمیرا دبی سری بزنید. در این بخش سعی کردیم شما را با برخی از بازارهای عمده فروشی پوشاک دبی آشنا کنیم تا بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید. به گزارش ایسنا به نقل از بیسان گشت، در این مطلب با سبک سفر رایج در سال 2022 آشنا میشویم که با کمترین هزینه یا بدون هزینه از لحظه لحظه سفرمان لذت ببریم. در ادامه این مطلب از مجله گردشگری فلای تودی با ما همراه باشید تا با پیست اسکی در دبی و تجربه ورزش های زمستانی در یک مجموعه با برف مصنوعی آشنا شوید. این هتل همچنین به جاذبههای دیگر نزدیک است، مانند اسکی دبی، پیست اسکی سرپوشیده واقع در مرکز خرید امارات. غیر از اسکی کردن که برجستهترین ورزش این پیست به شمار میرود، علاقه مندان میتوانند از انجام ورزش اسنوبرد، گردش در پارک برفی به مساحت ۳ هزار متر مربع، تماشای تئاتر سه بعدی، سورتمه سواری، سرسره سواری و شوت اسنوبال نیز در Ski Dubai لذت ببرند. در پارک آبی واندرلند بخشهای مختلفی با امکانات و وسایل بازی متعدد وجود دارند که میتوانند تجربه روزی پرهیجان و بینظیر را برای شما خلق کنند.

دلیل چنین درخشش مجذوب کننده ای، وجود لامپ های متعدد که در این سازه کار گذاشته شده اند، می باشد مهندسان ماهر این پروژه سعی کرده اند تا ساختمان را به گونه ای طراحی کنند که چند بعدی دیده شود نمای خارجی برج خلیفه دارای یک صفحه نمایش غول آسا می باشد که فقط کافی است طرح مورد نظر را انتخاب کرده و آن را روی بدنه برج پخش کنند. شاید به دلیل وجود فراوان فروشنده های ایرانی، بازار مرشد از معروفیت خاصی نزد ایرانیان برخوردار است. در پی تبلیغات سوء علیه جمهوری اسلامی ایران، حاکمان امارات احساس خطر کردند و محدودیتهای خاصی را بر شیعیان اعمال نمودند؛ لذا از نفوذ شیعیان در رأس امور و مشاغل حساس کشوری و لشکری بیش از گذشته خودداری کردند. با تقلید از ویرانه های مناطق گرمسیری ساخته شده و نورپردازی خاصی که فقط در این مکان یافت می شود. تصور کنید در ویرانه های مرموز آتلانتیس در حال گشت و گذار هستید، خود را در میان ۶۵۰۰۰ حیوان دریایی مجسم کنید که دورتادور شما در حال حرکت هستند. حتی تصور اینکه یک باغ در دل یک فرودگاه وجود داشته باشد که دقایقی سر و صدا و همهمه را از ذهن انسان دور کند، جذاب خواهد بود. حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید, ارزش یک بار دیدن را دارد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 12

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 125
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 164
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 807
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 5383
  • بازدید ماه : 25020
  • بازدید سال : 133204
  • بازدید کلی : 549610
  • کدهای اختصاصی