loading...

خزان

بازدید : 139
يکشنبه 19 شهريور 1402 زمان : 19:57


عینک آفتابی به محافظت از چشمان شما در برابر اشعه UV خورشید کمک می کند. این اشعه ها می توانند باعث آسیب چشم شوند و در دراز مدت باعث بیماری های چشمی مانند آب مروارید و دژنراسیون ماکولا شوند. استفاده از ضد آفتاب و فیلترهای UV می تواند از این خطر جلوگیری کند. هنگام خرید عینک آفتابی، بهتر است از لنزهای UV400 استفاده کنید که تا 99 درصد اشعه های UVA و UVB را مسدود می کند. همچنین، انتخاب عینک آفتابی با لنزهای پلاریزه می تواند به محافظت از چشمان شما در برابر تابش خیره کننده ناخوشایند مانند تابش خیره کننده آب، برف یا سایر سطوح نرم کمک کند.

در نهایت، برای محافظت بهتر از چشمان خود، همیشه در فضای باز و در روزهای ابری از عینک آفتابی استفاده کنید، زیرا اشعه ماوراء بنفش همچنان از ابرها عبور می کند و به چشمان شما آسیب می رساند. امروزه می توانید گزینه های باکیفیت را با قیمت های مقرون به صرفه پیدا کنید. همچنین در فروشگاه های فیزیکی و اینترنتی، تخفیف ها و فروش های ویژه در نظر گرفته شده است تا به شما کمک کند تا عینک آفتابی مورد نظر خود را با بهترین قیمت پیدا کنید. به هر حال در ادامه 5 وب سایت بی نظیر خرید عینک اصل https://sapticstore.ir/ را معرفی می کنیم که محصولات منحصر به فرد و منحصر به فردی را به شما ارائه می دهند.

چرا باید عینک آفتابی بزنیم؟

استفاده از عینک آفتابی برای محافظت از چشم در برابر اشعه های مضر خورشید بسیار مهم است. در اینجا چند دلیل برای استفاده از عینک آورده شده است:

• محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش: یکی از مهمترین دلایل استفاده از عینک آفتابی، محافظت از چشمان شما در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) است. اشعه ماوراء بنفش می تواند به ساختار چشم آسیب برساند و منجر به مشکلاتی مانند سوختگی قرنیه، آب مروارید (کدر شدن عدسی چشم) و ماکولاژنولوژی (آسیب به قسمت مرکزی شبکیه) شود. عینک آفتابی با فیلتر کردن اشعه ماوراء بنفش این خطر را کاهش می دهد.

• خیرگی چشم را کاهش می دهد: قرار گرفتن در معرض نور خورشید می تواند چشم ها را خیره کند و باعث تنش و خستگی شود. عینک می تواند این مشکلات را با کاهش میزان نور و اشعه های مستقیمی که به چشم می رسد بدتر کند.

• کاهش خطر بیماری های چشمی: استفاده منظم از عینک آفتابی می تواند خطر ابتلا به بیماری های چشمی مانند دژنراسیون ماکولا (یک بیماری پیری شبکیه چشم) و سرطان پوست پلک ها را کاهش دهد.

• محافظت از پوست دور چشم: عینک آفتابی با ایجاد سایه و محافظت از پوست دور چشم می تواند از پوست دور چشم محافظت کند.

تشخیص عینک واقعی و تقلبی

تشخیص عینک آفتابی اصل از تقلبی یک چالش است، اما در زیر چند ترفند برای تشخیص عینک آفتابی اصل از تقلبی آورده شده است:

• کیفیت ساخت را بررسی کنید: عینک آفتابی اورجینال معمولا از مواد باکیفیت و تکنولوژی پیشرفته ساخته می شود. بررسی کیفیت قطعات، مواد بدنه و اتصالات اجزا به شما کمک می کند بین شیشه اصلی و تقلبی تشخیص دهید.

• بررسی برچسب و بسته بندی: بررسی مارک و بسته بندی لیوان نیز مفید است. لیوان های اصلی معمولا دارای نشانه گذاری های دقیق و با کیفیت هستند و بسته بندی آن ها معمولا به صورت حرفه ای انجام می شود.

• تأیید شماره سریال: برخی از عینک های اصلی دارای شماره سریال منحصر به فردی هستند که می توانید آن را تأیید کنید. اگر عینک دارای شماره سریال است، مطمئن شوید که شماره سریال با برچسب و مدل عینک مطابقت دارد.

• بررسی لوگوها و نشانه ها: لوگوها و علامت های برجسته روی شیشه می تواند نشان دهنده اصالت آنها باشد. نگاهی دقیق به لوگوها و نشانه‌ها، از جمله حروف چاپی و طرح‌بندی متن، می‌تواند به تشخیص تقلبی بودن شیشه کمک کند.

از فروشگاه های معتبر دیدن کنید: بهترین راه برای خرید عینک آفتابی اصل مراجعه به فروشگاه های معتبر و محبوب است.

معرفی 5 وب سایت اختصاصی برای خرید عینک آفتابی اصل

در زیر پنج سایت ویژه برای خرید عینک آفتابی اورجینال را برای خرید ایمن و مطمئن پیشنهاد کرده ایم:

فروشگاه اینترنتی ساپتیک

فروشگاه ساپتیک به عنوان یک فروشگاه خرید اینترنتی می تواند گزینه مناسبی برای خرید عینک آفتابی زنانه و مردانه باشد. با استفاده از گزینه های مختلف ارائه شده در این سایت می توانید عینک های متناسب با نیاز و سلیقه خود را خریداری کنید. فروشگاه ساپتیک به عنوان فروشگاه رسمی عینک سایران حلقه ای در ارائه محصولات و خدمات سلامت چشم در ایران بوده و متعهد به ارائه خدمات و محصولات استاندارد و با کیفیت بر اساس تخصص فنی و زیرساخت های آزمایشگاهی سالم می باشد. در بازارهای نظامی، بهداشت و درمان، زیبایی و ورزش. به عنوان مثال عینک آفتابی هوانوردی یکی از محبوب ترین عینک های آفتابی در فروشگاه ساپتیک است.

برخی از برندهای معروف عینک آفتابی اصل را مستقیماً به مشتریان عرضه می کنند و شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اپتیک از این محصولات دیدن کرده و عینک برند مربوطه را سفارش دهید. لازم به ذکر است که قبل از خرید بهتر است اطلاعات کافی در مورد عینک آفتابی اصلی مورد نیاز خود جمع آوری کنید و با توجه به نیاز خود عینک های باکیفیت، مقرون به صرفه و زیبا را انتخاب کنید. اگر همچنان در خرید عینک آفتابی اصل سردرگم هستید، کارشناسان سپتیک استور آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. برای ارتباط با کارشناسان فروشگاه سپتیک با شماره 03136306199 یا 09133768731 تماس بگیرید.

آرکوشاپ آنلاین یک فروشگاه اینترنتی معتبر و اثبات شده در زمینه فروش عینک آفتابی اصل است. برخی از نقاط قوت آرکوشاپ شامل تجربه در فروش عینک آفتابی، رضایت بالای مشتریان، قیمت رقابتی و کیفیت عالی محصول می باشد. آرکوشاپ انواع عینک آفتابی، عینک اسپرت، عینک آفتابی مردانه و زنانه و عینک پولاریزه را به صورت آنلاین عرضه می کند و شما می توانید از محصولات موجود دیدن کرده و خرید خود را به صورت آنلاین در آرکو شاپ تکمیل کنید.

یکی از ویژگی های خاص آرکوشاپ امکان تست خانگی قابل دسترسی برای ساکنین تهران، اسلامشهر، رباط کریم و گلستان می باشد. می توانید حداکثر 10 لیوان را برای آزمایش انتخاب کنید. سفارش های ثبت شده در آرکو شاپ با پیک و تحویل به تهران و سایر استان ها ارسال می شود. نحوه ارسال باید هنگام ثبت سفارش توسط مشتری مشخص شود. هزینه ارسال بر اساس روش ارسال انتخابی، کمیت و وزن کالا و همچنین مسافت تا شهر مقصد محاسبه می شود. خریدهای بالای 300000 تومان ارسال رایگان دریافت می کنند و سفارشات معمولا بین 1 تا 3 روز کاری به مقصد می رسد. آرکو شاپ برای خرید عینک نیز خدمات مشاوره رایگان ارائه می دهد که می توانید با مشاور تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید.

فروشگاه اینترنتی کافه عینک

فروشگاه اینترنتی کافه عینک یک فروشگاه معتبر با سابقه فروش و تولید عینک طبی و آفتابی می باشد. برخی از ویژگی های کافه عینک عبارتند از: تخصص در عینک آفتابی اصل و طبی، امکان انتخاب بین چند مدل عینک و ثبت سفارش بدون پرداخت هزینه یا خرید، ارسال رایگان در تهران، امکان امتحان حضوری قبل از خرید و امکان تعویض یا برگشت ظرف 48 ساعت پس از دریافت

برای خریداران در استان تهران امکان انتخاب مدل های مختلف عینک و سفارش بدون پرداخت و خرید وجود دارد. خریداران می توانند با انتخاب ارسال رایگان و تست شخصی قبل از خرید، مدل انتخابی خود را در خانه آزمایش کنند و در صورت تمایل به خرید می توانند پرداخت کنند. در صورت عدم انتخاب عینک از مدل های ارسالی، کالای تحویلی به صورت رایگان عودت داده می شود. ضمنا ارسال در تهران رایگان می باشد. در صورت انتخاب تحویل فوری با پیک، هزینه 30 هزار تن خواهد بود. سفارشات شهرستان ها توسط پست پیشتاز انجام می شود و هزینه های مربوطه بر اساس هزینه های شرکت پست محاسبه می شود. همچنین کلیه محصولات به جز عدسی عینک طبی ظرف 48 ساعت از تاریخ دریافت کالا قابل تعویض و یا مرجوع می باشد.

فروشگاه اینترنتی عینک بینا

فروشگاه اینترنتی عینک بینا با 60 سال سابقه در زمینه فروش عینک آفتابی طبی و اصل می باشد. این فروشگاه در حال حاضر به صورت آنلاین نیز فعالیت می کند. فروشگاه عینک بینا انواع عینک آفتابی، طبی، لنز تماسی و عینک را از برندهای معتبر عرضه می کند. ارسال محصولات در تهران با پیک یا اسنپ و در شهرستان ها از طریق پست انجام می شود. هزینه ارسال به تهران و شهرستان ها بر اساس قیمت تعیین شده توسط پست یا اسنپ محاسبه می شود.

زمان تحویل محصولات در تهران از طریق پیک و اسنپ 24 ساعت و برای سفارشات خارج از تهران 72 ساعت کاری می باشد. فریم طبی و عینک آفتابی حداکثر تا 3 روز پس از تاریخ سفارش قابل برگشت و تعویض می باشد. لازم به ذکر است که گزارشات مربوط به مشکلات فیزیکی تنها در عرض 24 ساعت پس از دریافت کالا قابل بررسی و پاسخگویی است. برای خرید عینک آفتابی اصل و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروشگاه اینترنتی بینا تماس بگیرید.

دشمن شما عثمان است.

فروشگاه عینک عثمانی یک فروشگاه اپتیکال و اینترنتی است که در زمینه فروش عینک آفتابی فعالیت می کند. این فروشگاه از سال 1386 شروع به کار کرده و از سال 1377 فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کرده است. عثمانی اپتیک محصولات خود را از کشورهای سازنده آسیایی وارد می کند و دو شعبه در تهران و مهاباد دارد که برای خرید حضوری می توانید به آنها مراجعه کنید. هزینه ارسال سفارشات به سراسر کشور در زمان ارسال محاسبه می شود و سفارشات شهرستانی با پست پیشتاز ارسال می شود.

پس از دریافت کالای خریداری شده، می توانید ظرف 72 ساعت بدون هیچ قید و شرطی اقدام به تعویض کالا نمایید. برای این منظور می توانید با متخصصان این مجموعه تماس گرفته و محصول را برای تعویض ارسال نمایید. توجه داشته باشید که مسئولیت بازگرداندن کالا به عهده خریدار می باشد، 35 هزار تنگه از مبلغ پرداختی برای بسته بندی و ارسال کسر می شود و مابقی وجه به حساب شما عودت داده می شود. 48 ساعت پس از تایید موجودی. تعویض یا مرجوعی کالا فقط یک بار امکان پذیر است، با توجه به هزینه نیروی انسانی احتمال آسیب دیدن محصول وجود دارد.

نکاتی که هنگام خرید عینک آفتابی باید در نظر داشته باشید.

توصیه می کنیم در هنگام خرید عینک آفتابی به نکات زیر توجه کنید تا از خرید خود رضایت کامل داشته باشید:

• فیلتر UV: اطمینان حاصل کنید که عینک دارای فیلتر UV است. اشعه مضر UV می تواند به سلول های چشم آسیب برساند و باعث مشکلات چشمی شود. بنابراین انتخاب عینک آفتابی با فیلتر UV می تواند از چشمان شما در برابر این آسیب محافظت کند.

• مواد و کیفیت لنز: عدسی های عینک را می توان از مواد مختلفی مانند پلاستیک، پلی کربنات یا شیشه ساخت. هر نوع ویژگی های خاص خود را دارد. به عنوان مثال عینک هایی با عدسی پلی کربنات در برابر ضربه مقاومت بیشتری دارند و برای ورزش مناسب هستند. همچنین به یاد داشته باشید که در گوشه ها نباید هیچ رگه یا مه روی لنز وجود داشته باشد.

• محافظت از نور: اگر عینک آفتابی با سایه خاصی انتخاب می کنید، مطمئن شوید که از نور کافی محافظت می کند. برخی از عینک ها می توانند تابش خیره کننده را کاهش دهند و دید را راحت تر کنند.

• سبک طراحی: انتخاب عینک متناسب با سبک و طرح شما می تواند احساس راحتی و رضایت را به شما بدهد. همچنین، مطمئن شوید که عینک با فرم صورت شما مطابقت داشته باشد و به خوبی بینی و گوش شما متناسب باشد.

در این مطلب به ارائه 5 سایت تخصصی خرید عینک در ایران می پردازیم و نکاتی را برای خرید عینک آفتابی اصل ارائه می دهیم. همچنین می توانید به https://www.warbyparker.com مراجعه کرده و با برخی از فروشگاه های معروف خارجی آشنا شوید. از اینکه تا آخر با ما همراه بودید متشکریم!

منبع: https://www.beytoote.com/enws/selective-news/buy2-original-sunglasses.html


عینک آفتابی به محافظت از چشمان شما در برابر اشعه UV خورشید کمک می کند. این اشعه ها می توانند باعث آسیب چشم شوند و در دراز مدت باعث بیماری های چشمی مانند آب مروارید و دژنراسیون ماکولا شوند. استفاده از ضد آفتاب و فیلترهای UV می تواند از این خطر جلوگیری کند. هنگام خرید عینک آفتابی، بهتر است از لنزهای UV400 استفاده کنید که تا 99 درصد اشعه های UVA و UVB را مسدود می کند. همچنین، انتخاب عینک آفتابی با لنزهای پلاریزه می تواند به محافظت از چشمان شما در برابر تابش خیره کننده ناخوشایند مانند تابش خیره کننده آب، برف یا سایر سطوح نرم کمک کند.

در نهایت، برای محافظت بهتر از چشمان خود، همیشه در فضای باز و در روزهای ابری از عینک آفتابی استفاده کنید، زیرا اشعه ماوراء بنفش همچنان از ابرها عبور می کند و به چشمان شما آسیب می رساند. امروزه می توانید گزینه های باکیفیت را با قیمت های مقرون به صرفه پیدا کنید. همچنین در فروشگاه های فیزیکی و اینترنتی، تخفیف ها و فروش های ویژه در نظر گرفته شده است تا به شما کمک کند تا عینک آفتابی مورد نظر خود را با بهترین قیمت پیدا کنید. به هر حال در ادامه 5 وب سایت بی نظیر خرید عینک اصل https://sapticstore.ir/ را معرفی می کنیم که محصولات منحصر به فرد و منحصر به فردی را به شما ارائه می دهند.

چرا باید عینک آفتابی بزنیم؟

استفاده از عینک آفتابی برای محافظت از چشم در برابر اشعه های مضر خورشید بسیار مهم است. در اینجا چند دلیل برای استفاده از عینک آورده شده است:

• محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش: یکی از مهمترین دلایل استفاده از عینک آفتابی، محافظت از چشمان شما در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) است. اشعه ماوراء بنفش می تواند به ساختار چشم آسیب برساند و منجر به مشکلاتی مانند سوختگی قرنیه، آب مروارید (کدر شدن عدسی چشم) و ماکولاژنولوژی (آسیب به قسمت مرکزی شبکیه) شود. عینک آفتابی با فیلتر کردن اشعه ماوراء بنفش این خطر را کاهش می دهد.

• خیرگی چشم را کاهش می دهد: قرار گرفتن در معرض نور خورشید می تواند چشم ها را خیره کند و باعث تنش و خستگی شود. عینک می تواند این مشکلات را با کاهش میزان نور و اشعه های مستقیمی که به چشم می رسد بدتر کند.

• کاهش خطر بیماری های چشمی: استفاده منظم از عینک آفتابی می تواند خطر ابتلا به بیماری های چشمی مانند دژنراسیون ماکولا (یک بیماری پیری شبکیه چشم) و سرطان پوست پلک ها را کاهش دهد.

• محافظت از پوست دور چشم: عینک آفتابی با ایجاد سایه و محافظت از پوست دور چشم می تواند از پوست دور چشم محافظت کند.

تشخیص عینک واقعی و تقلبی

تشخیص عینک آفتابی اصل از تقلبی یک چالش است، اما در زیر چند ترفند برای تشخیص عینک آفتابی اصل از تقلبی آورده شده است:

• کیفیت ساخت را بررسی کنید: عینک آفتابی اورجینال معمولا از مواد باکیفیت و تکنولوژی پیشرفته ساخته می شود. بررسی کیفیت قطعات، مواد بدنه و اتصالات اجزا به شما کمک می کند بین شیشه اصلی و تقلبی تشخیص دهید.

• بررسی برچسب و بسته بندی: بررسی مارک و بسته بندی لیوان نیز مفید است. لیوان های اصلی معمولا دارای نشانه گذاری های دقیق و با کیفیت هستند و بسته بندی آن ها معمولا به صورت حرفه ای انجام می شود.

• تأیید شماره سریال: برخی از عینک های اصلی دارای شماره سریال منحصر به فردی هستند که می توانید آن را تأیید کنید. اگر عینک دارای شماره سریال است، مطمئن شوید که شماره سریال با برچسب و مدل عینک مطابقت دارد.

• بررسی لوگوها و نشانه ها: لوگوها و علامت های برجسته روی شیشه می تواند نشان دهنده اصالت آنها باشد. نگاهی دقیق به لوگوها و نشانه‌ها، از جمله حروف چاپی و طرح‌بندی متن، می‌تواند به تشخیص تقلبی بودن شیشه کمک کند.

از فروشگاه های معتبر دیدن کنید: بهترین راه برای خرید عینک آفتابی اصل مراجعه به فروشگاه های معتبر و محبوب است.

معرفی 5 وب سایت اختصاصی برای خرید عینک آفتابی اصل

در زیر پنج سایت ویژه برای خرید عینک آفتابی اورجینال را برای خرید ایمن و مطمئن پیشنهاد کرده ایم:

فروشگاه اینترنتی ساپتیک

فروشگاه ساپتیک به عنوان یک فروشگاه خرید اینترنتی می تواند گزینه مناسبی برای خرید عینک آفتابی زنانه و مردانه باشد. با استفاده از گزینه های مختلف ارائه شده در این سایت می توانید عینک های متناسب با نیاز و سلیقه خود را خریداری کنید. فروشگاه ساپتیک به عنوان فروشگاه رسمی عینک سایران حلقه ای در ارائه محصولات و خدمات سلامت چشم در ایران بوده و متعهد به ارائه خدمات و محصولات استاندارد و با کیفیت بر اساس تخصص فنی و زیرساخت های آزمایشگاهی سالم می باشد. در بازارهای نظامی، بهداشت و درمان، زیبایی و ورزش. به عنوان مثال عینک آفتابی هوانوردی یکی از محبوب ترین عینک های آفتابی در فروشگاه ساپتیک است.

برخی از برندهای معروف عینک آفتابی اصل را مستقیماً به مشتریان عرضه می کنند و شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اپتیک از این محصولات دیدن کرده و عینک برند مربوطه را سفارش دهید. لازم به ذکر است که قبل از خرید بهتر است اطلاعات کافی در مورد عینک آفتابی اصلی مورد نیاز خود جمع آوری کنید و با توجه به نیاز خود عینک های باکیفیت، مقرون به صرفه و زیبا را انتخاب کنید. اگر همچنان در خرید عینک آفتابی اصل سردرگم هستید، کارشناسان سپتیک استور آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. برای ارتباط با کارشناسان فروشگاه سپتیک با شماره 03136306199 یا 09133768731 تماس بگیرید.

آرکوشاپ آنلاین یک فروشگاه اینترنتی معتبر و اثبات شده در زمینه فروش عینک آفتابی اصل است. برخی از نقاط قوت آرکوشاپ شامل تجربه در فروش عینک آفتابی، رضایت بالای مشتریان، قیمت رقابتی و کیفیت عالی محصول می باشد. آرکوشاپ انواع عینک آفتابی، عینک اسپرت، عینک آفتابی مردانه و زنانه و عینک پولاریزه را به صورت آنلاین عرضه می کند و شما می توانید از محصولات موجود دیدن کرده و خرید خود را به صورت آنلاین در آرکو شاپ تکمیل کنید.

یکی از ویژگی های خاص آرکوشاپ امکان تست خانگی قابل دسترسی برای ساکنین تهران، اسلامشهر، رباط کریم و گلستان می باشد. می توانید حداکثر 10 لیوان را برای آزمایش انتخاب کنید. سفارش های ثبت شده در آرکو شاپ با پیک و تحویل به تهران و سایر استان ها ارسال می شود. نحوه ارسال باید هنگام ثبت سفارش توسط مشتری مشخص شود. هزینه ارسال بر اساس روش ارسال انتخابی، کمیت و وزن کالا و همچنین مسافت تا شهر مقصد محاسبه می شود. خریدهای بالای 300000 تومان ارسال رایگان دریافت می کنند و سفارشات معمولا بین 1 تا 3 روز کاری به مقصد می رسد. آرکو شاپ برای خرید عینک نیز خدمات مشاوره رایگان ارائه می دهد که می توانید با مشاور تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید.

فروشگاه اینترنتی کافه عینک

فروشگاه اینترنتی کافه عینک یک فروشگاه معتبر با سابقه فروش و تولید عینک طبی و آفتابی می باشد. برخی از ویژگی های کافه عینک عبارتند از: تخصص در عینک آفتابی اصل و طبی، امکان انتخاب بین چند مدل عینک و ثبت سفارش بدون پرداخت هزینه یا خرید، ارسال رایگان در تهران، امکان امتحان حضوری قبل از خرید و امکان تعویض یا برگشت ظرف 48 ساعت پس از دریافت

برای خریداران در استان تهران امکان انتخاب مدل های مختلف عینک و سفارش بدون پرداخت و خرید وجود دارد. خریداران می توانند با انتخاب ارسال رایگان و تست شخصی قبل از خرید، مدل انتخابی خود را در خانه آزمایش کنند و در صورت تمایل به خرید می توانند پرداخت کنند. در صورت عدم انتخاب عینک از مدل های ارسالی، کالای تحویلی به صورت رایگان عودت داده می شود. ضمنا ارسال در تهران رایگان می باشد. در صورت انتخاب تحویل فوری با پیک، هزینه 30 هزار تن خواهد بود. سفارشات شهرستان ها توسط پست پیشتاز انجام می شود و هزینه های مربوطه بر اساس هزینه های شرکت پست محاسبه می شود. همچنین کلیه محصولات به جز عدسی عینک طبی ظرف 48 ساعت از تاریخ دریافت کالا قابل تعویض و یا مرجوع می باشد.

فروشگاه اینترنتی عینک بینا

فروشگاه اینترنتی عینک بینا با 60 سال سابقه در زمینه فروش عینک آفتابی طبی و اصل می باشد. این فروشگاه در حال حاضر به صورت آنلاین نیز فعالیت می کند. فروشگاه عینک بینا انواع عینک آفتابی، طبی، لنز تماسی و عینک را از برندهای معتبر عرضه می کند. ارسال محصولات در تهران با پیک یا اسنپ و در شهرستان ها از طریق پست انجام می شود. هزینه ارسال به تهران و شهرستان ها بر اساس قیمت تعیین شده توسط پست یا اسنپ محاسبه می شود.

زمان تحویل محصولات در تهران از طریق پیک و اسنپ 24 ساعت و برای سفارشات خارج از تهران 72 ساعت کاری می باشد. فریم طبی و عینک آفتابی حداکثر تا 3 روز پس از تاریخ سفارش قابل برگشت و تعویض می باشد. لازم به ذکر است که گزارشات مربوط به مشکلات فیزیکی تنها در عرض 24 ساعت پس از دریافت کالا قابل بررسی و پاسخگویی است. برای خرید عینک آفتابی اصل و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروشگاه اینترنتی بینا تماس بگیرید.

دشمن شما عثمان است.

فروشگاه عینک عثمانی یک فروشگاه اپتیکال و اینترنتی است که در زمینه فروش عینک آفتابی فعالیت می کند. این فروشگاه از سال 1386 شروع به کار کرده و از سال 1377 فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کرده است. عثمانی اپتیک محصولات خود را از کشورهای سازنده آسیایی وارد می کند و دو شعبه در تهران و مهاباد دارد که برای خرید حضوری می توانید به آنها مراجعه کنید. هزینه ارسال سفارشات به سراسر کشور در زمان ارسال محاسبه می شود و سفارشات شهرستانی با پست پیشتاز ارسال می شود.

پس از دریافت کالای خریداری شده، می توانید ظرف 72 ساعت بدون هیچ قید و شرطی اقدام به تعویض کالا نمایید. برای این منظور می توانید با متخصصان این مجموعه تماس گرفته و محصول را برای تعویض ارسال نمایید. توجه داشته باشید که مسئولیت بازگرداندن کالا به عهده خریدار می باشد، 35 هزار تنگه از مبلغ پرداختی برای بسته بندی و ارسال کسر می شود و مابقی وجه به حساب شما عودت داده می شود. 48 ساعت پس از تایید موجودی. تعویض یا مرجوعی کالا فقط یک بار امکان پذیر است، با توجه به هزینه نیروی انسانی احتمال آسیب دیدن محصول وجود دارد.

نکاتی که هنگام خرید عینک آفتابی باید در نظر داشته باشید.

توصیه می کنیم در هنگام خرید عینک آفتابی به نکات زیر توجه کنید تا از خرید خود رضایت کامل داشته باشید:

• فیلتر UV: اطمینان حاصل کنید که عینک دارای فیلتر UV است. اشعه مضر UV می تواند به سلول های چشم آسیب برساند و باعث مشکلات چشمی شود. بنابراین انتخاب عینک آفتابی با فیلتر UV می تواند از چشمان شما در برابر این آسیب محافظت کند.

• مواد و کیفیت لنز: عدسی های عینک را می توان از مواد مختلفی مانند پلاستیک، پلی کربنات یا شیشه ساخت. هر نوع ویژگی های خاص خود را دارد. به عنوان مثال عینک هایی با عدسی پلی کربنات در برابر ضربه مقاومت بیشتری دارند و برای ورزش مناسب هستند. همچنین به یاد داشته باشید که در گوشه ها نباید هیچ رگه یا مه روی لنز وجود داشته باشد.

• محافظت از نور: اگر عینک آفتابی با سایه خاصی انتخاب می کنید، مطمئن شوید که از نور کافی محافظت می کند. برخی از عینک ها می توانند تابش خیره کننده را کاهش دهند و دید را راحت تر کنند.

• سبک طراحی: انتخاب عینک متناسب با سبک و طرح شما می تواند احساس راحتی و رضایت را به شما بدهد. همچنین، مطمئن شوید که عینک با فرم صورت شما مطابقت داشته باشد و به خوبی بینی و گوش شما متناسب باشد.

در این مطلب به ارائه 5 سایت تخصصی خرید عینک در ایران می پردازیم و نکاتی را برای خرید عینک آفتابی اصل ارائه می دهیم. همچنین می توانید به https://www.warbyparker.com مراجعه کرده و با برخی از فروشگاه های معروف خارجی آشنا شوید. از اینکه تا آخر با ما همراه بودید متشکریم!

منبع: https://www.beytoote.com/enws/selective-news/buy2-original-sunglasses.html

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 12

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 128
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 179
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1018
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4193
  • بازدید ماه : 2741
  • بازدید سال : 137888
  • بازدید کلی : 554294
  • کدهای اختصاصی