loading...

خزان

بازدید : 4610
پنجشنبه 20 مهر 1402 زمان : 18:34

هتل دارای محیطی بسیار تمیز و دلنشین است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام میگیرد. بر روی پشت بام خانه اپرا، رستوران و باغ آسمانی قرار دارد و منظره ای باشکوه از برج خلیفه و فواره دبی را ارائه می دهد. آفتاب دبی و گرمای سوزانش شما را ترغیب می کند که کمی هم آب بازی کنید پارک های آبی گزینه خوبی برای شما می باشد که در آن ساعات خوبی را پشت سر بگذارید. با قدم زدن در این منطقه میتوانید رستورانها، کافهها و مغازههایی را از نزدیک ببینید که طرفداران بسیاری دارند و حال و هوای خوبی به این منطقه دادهاند. حتی بدون اینکه تحت کنترل یا مراقبت باشن، کاری که بر عهده دارند رو به بهترین شکل ممکن انجام میدن و این چرخه ی کاری سالم باعث پیشرفت روزافزونشون شده و البته در کنار این ها مدیریت بسیار خوب و قوی دارند. بالاخره سوار هواپیما شدیم پرواز به موقع انجام شد به فرودگاه دبی رسیدیم و بعد ازطی تشریفات حدود ساعت دو و نیم به وقت دبی به هتل میفر رسیدیم، در جلوی در هتل، تور لیدر تور دبی به استقبال ما آمد و برنامه ها تورها را معرفی میکرد که برنامه چیه و چه نرخهایی است بهش گفتم لطفا برنامه و نرخها را در واتس آپ بفرست بچه ها گرسنه هستند به پذیرش هم گفتم زودتر اتاق را تحویل ما بدهد پاسپورتهای ما را در هتل نگه داشتند و رسید تحویل ما دادند برای هرشب اقامت هراتاق 10 درهم مالیات می گرفتند (این نرخ در هتلهای چهارو پنج ستاره بالاتر است) که باتوجه به اینکه ما دواطاق و پنج شب اقامت داشتیم 100 درهم مالیات پرداخت کردیم خوشبختانه از تهران درهم گرفته بودم و معطل چنج کردن دلار نشدیم وقتی اتاق را تحویل گرفتم غذا خوردیم بچه ها رفتند استخر و برگشتند.

Free photo closeup view of a duck gracefully swimming in the pond بهش گفتم عیب نداره بگو ترنسفر بره ما خودمون برمیگردیم هتل و میریم فرودگاه البته فکر کنم چون تور تفریحات را از خودش نخریده بودیم لج کرد و ساعت ترانسفر را به ما نگفت. غواصی، از دیگر تجربه های هیجان انگیزی است که می توانید در این پارک کسب کنید؛ همچنین از حضور در خیلج دلفین ها لذت برده و در ساحل این پارک، به تماشای غروب خورشید بنشینید. مجموعه سرپوشیده IMG، اولین شهربازی دارای تم در شهر زیبای دبی است که از تفریحات هیجان انگیز گرفته تا سرو غذاهای لذیذ در آن فراهم شده است. همچنین این شهربازی، بزرگترین تم پارک سرپوشیده با دمای کنترل شده در جهان است که قابلیت میزبانی بیش از 20 هزار مهمان در روز را دارد. مساحت این شهربازی بزرگ دنیا 200 هزار متر مربع است که در جزیره یاس ابوظبی قرار گرفته است. برای مثال اتاق کینگ با مساحت 40 متر مجهز به تخت 2 نفره در سایز کینگ و نمایی رو به دریا است که انتخاب مهمان های ویژه ی این هتل است. تختهای موجود در داخل اتاقها دارای سایز بزرگ بوده و خوابی همراه با آرامش را به ارمغان میآورند. عمده فروشی، به معنای خرید در مقیاس های بزرگ و فروش آن به مشتریان است. با مترو ایستگاه ابن بطوطه پیاده شدیم رفتیم سمت بازار گفته بودند معماری جالبی داره معماری اونجا سبک بازارهای اصفهان بود البته به نظر من اصفهان بهتر بود که در بعضی نقاط معماری کشورهای مختلف هم وجود داشت در این مرکز خرید حدود ۶ میانه بازار یا سالن اصلی وجود داشت که هر یک، از شهرها و جاذبه هایی که سیاح بزرگ مراکشی قرن چهاردهم یعنی ابن بطوطه در طول دوران زندگی خود ازآن ها دیدن کرده بود، الهام گرفته شده است. کشورهای مختلف درغرفه هایی که به نام همان کشور بود.

اینجا بزرگترین باغ گل موضوعی دنیا به شمار میرود مجموعهای از تندیس های غول پیکر پوشیده از گل وجود داشت که فضایی رویایی و رنگارنگ را برای بازدیدکنندگان ایجاد کرده بود باغ گل دوتا در ورود و خروج داره باید مواظب باشید از در اشتباه خارج نشوید بازدید که انجام شد. باتوجه به اینکه برنامه امروز تور بود ساعت حدود یک و نیم ظهر یه ماشین ون اومد دنبال ما بعد رفت دوتا هتل دیگه و مسافرها دیگه را سوار کرد رفتیم باغ گل با اینکه اسفند ماه بود آفتاب شدید و نسبتا گرم بود دو ساعت از باغ گل بازدید کردیم قشنگ و زیبا بود کلی عکس انداختیم. اواسط اسفند سال 1401 تصمیم گرفتیم به اتفاق همسر و پسرها که هرکدام به ترتیب 11 سال و 14 سال سن دارند به دبی سفر کنیم وقت زیادی برای برنامه ریزی نداشتم اما توهمین وقت کم برنامه ریزی مختصری برای سفرانجام دادم که حداکثر استفاده را برده باشیم و اینکه به بچه ها خوش بگذره چون اولین مسافرت خارج بچه ها بود. طبقه اول موزه آینده دبی به کودکان اختصاص دارد، در این موزه فقط کودکان زیر ده سال اجازه ورود دارند. در این پارک، برای کودکان نیز بخش ویژه ای طراحی شده تا بتوانند در فضایی امن در کنار خانواده خود به تفریح بپردازند. معروف ترین جاذبه این پارک، جمیرا سیرا است که به عنوان بلندترین و سریع ترین سرسره آبی سقوط آزاد در خارج از آمریکا شناخته می شود. این پارک، روزهای جمعه از 10 صبح تا 22 شب و روزهای پنجشنبه از 10 صبح تا 18 عصر فعالیت می کند. خیلی از سرسره ها صفهای طولانی داشت ولی اگه صبح اول وقت اونجا باشید صفی وجود نداره. ما وقتی از ایستگاه مترو پیاده شدیم با گوگل مپ زدم ساحل مارینا ولی کشتی کنار ساحل مارینا نبود بلکه یک روخانه قبل از ساحل کنار دریا است که از روی رودخانه چندتا پل به سمت ساحل ساخته شده و کشتی ها و قایقها از همان رودخانه و به سمت خلیج فارس حرکت میکنند کنار رودخانه یه اسکله به نام پیر7 (PIER 7) است که کشتی لوتوس همونجا پهلو گرفته خلاصه پرسون پرسون درکنار روخانه به کشتی رسیدیم ساعت حدود 6:35 دقیقه عصر در اسکله باز شد صف طولانی تشکیل شده بود بلیطها را نشان دادیم و وارد کشتی شدیم ، کشتی کم کم از رودخانه به سمت خلیج فارس حرکت کرد.

چای ساز و قهوه ساز در اتاقها موجود است که پس از یک روز طولانی میتوانید با نوشیدن چای و قهوه دقایقی را در آرامش سپری کنید. تونلی مار مانند با قسمت های متنوع ساخته شده از شیشه و پلاستیک هم به صورت روباز و هم سر پوشیده، هیجان جدیدی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. اگه دستبند مخصوص شارژ کنید می توانید بدون صف بازیها را سوار بشوید اونجا علاوه بر سرسره ها رودخانه های هیجان انگیزی هم داشت (بیش از ۸ تا رودخانه مختلف) ساحل اختصای کنار خلیج فارس داشت که عده ای اونجا فوتبال و والیبال ساحلی بازی میکردند اگر هم دوست داشتید میتوانستید در شنا کنید محوطه اونجا اینقدر بزرگ بود که خیلی بازیها را نتونستیم انجام بدیم. علاوه بر جاذبههای اصلی مانند سافاری اسپلش و جوکر سوکر، لگولند به شما فرصتی منحصر به فرد برای طراحی و ساخت قایق خود برای ورود به آب میدهد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به دبی، هتل Hafez Hotel Apartments Al Ras Metro Station Dubai اقامتگاهی هوشمند را برای مسافرانی که ممکن است برای کار یا تعطیلات در دبی باشند ارائه میدهد. علاوه بر خدمات ترانسفر فرودگاهی، مسافرانی که با خودروی شخصی سفر کرده باشند میتوانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند. در جزیره زیبا و مصنوعی نخل جمیرا، علاوه بر طراحی نمادین و منحصربه فرد آن، می توان شاهد استراحتگاه های پر زرق و برق، رستوران های مجلل و جاذبه های هیجان انگیز بود. برای جلوگیری از خطر جاری شدن سیل نیز ، بلوک های بتنی سوراخ شده در بستر با یک الگوی کندوی زنبور عسل طراحی شده اند تا به عنوان یک اسفنج مصنوعی غول پیکر عمل کرده و تاثیر موج را کاهش دهند.برای ایمن سازی اتصال ساختمان به جزیره مصنوعی ، 230 شمع بتنی به طول 40 متر (130 فوت) باید به دل ماسه تشکیل دهنده جزیره رانده می شدند.

من موقع پیاده شدن از ون بلافاصله لوکیشن جای پارک ماشین وشماره ماشین را برداشته بودم برای همین راحت به ماشین رسیدم اینترنت رومینگ که از ایران گرفتم. اما پس از مدتی دوبی نماد خود را از برج العرب تغییر داد. بنابراین می توانید پس از گشت وگذار و خرید از دبی مال، از این آکواریوم و جاذبه های آن نیز بازدید کنید. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی تنها ۷ کیلومتر است بنابراین افرادی که اینجا را برای اقامت انتخاب کرده باشند، در کمترین زمان ممکن قادر خواهند بود خود را به هتل برسانند. این آکواریوم در مرکز شهر دبی و در مرکز خرید دبی مال قرار دارد بنابراین برای دسترسی به آن کافی است خود را به این مرکز خرید برسانید. این موزه، از دو طرف "دیره" (دبی قدیم) و "بر" دبی قابل دسترسی است. اگر مسیر شما از سمت دیره است، می توانید با مترو به میدان بی یاس رفته و با طی کردن 6 کیلومتر به موزه توهمات برسید. اون هم در پرسرعت ترین ترن هوایی دنیا که سرعتش ۲۴۰ کیلومتر بر ساعته! این مجموعه وسعتی معادل ۱۴۰ هزار مترمربع که کلی جاذبه تفریحی از جمله انواع ترن هوایی و وسایل تفریحی با موضوع کاراکترهای کارتون و ابر قهرمانهای مارول و دایناسورهای متحرک را در خود جای داده بود.

یه عالمه وسایل بازی تفریحی و البته خیلی هیجان انگیز به اضافه ی فروشگاه، رستوران، نمایشگاه فراری، سینما، کارتینگ و ترن هوایی در اینجا وجود داره که افراد نسبت به سن و سالشون میتونن از اونا استفاده کنند. سلام دوستان ما خودمون خیلی حساس هستیم و خیلی تحقیق میکنیم. با شرکت تماس گرفتم گفتم ساعت پرواز ما 9 صبح است برای ساعت 6 صبح ماشین میخواهم 4 نفر هستیم و سه تا چمدون داریم گفت هر ماشین سه نفربا دوتا چمدون بیشتر مجاز نیست حمل کنه و مجاز به آوردن چمدون داخل ماشین هم نیست شما باید یا دوتا ماشین بگیرید یا اینکه یک ون بگیرید من تصمیم گرفتم با ماشین خودمون برم و اون را تو پارکینگ فرودگاه بزارم چون موقع برگشت از فرودگاه به تهران هم داستان داشتیم بعلاوه اینکه شندیده بودم بعضی مواقع تاکسی ها با تاخیربه مقصد می رسند و راجب پارکینگ فرودگاه هم باید بگم در اون زمان پارکینگ شماره یک و پارکینگ طبقاتی برای هر شب خیلی قیمت بالایی داشتند که اصلا به صرف نبود. تا غروب آفتاب اونجا بودیم موقع برگشت به سمت ماشین پارکینگ اونجا اینقدر شلوغ شده بود که دوتا از همراهان ما ماشین ون را گم کرد (البته برای بازدید از امکان تفریحی باتور همین مشکلات پیش می آید. شام دررستوان ایرانی دانیال بود. شام بوفه دررستوان ایرانی دانیال. به غیر از ما یک خانواده ایرانی مقیم امارات هم در کشتی بود چندبار به دیجی گفتیم آهنگ ایرانی بگذار میگفت اسم آهنگ را به من بگید تا سرچ کنم و پخش کنم.

آب این ساحل بسیار تمیز است و استفاده از انواع تفریحات آبی در این ساحل امکانپذیر خواهد بود. انواع ورزشها به همراه موسیقی زنده در این هتل برای مسافران ارائه میشوند. در این بخش کودکان و نوجوانان با ثور، هالک، مرد آهنی، و بقیه گروه انتقام جویان رو به رو میشوند و برنامه این است که زمین را از دست خدایان شرور نجات دهند. قبل از بررسی راه های دسترسی به سیاره سبز، بهتر است مکان دقیق آن را بشناسید تا راحت تر به آن برسید.این جنگل بارانی دقیقاً در تقاطع بلوار الوصل و بلوار صفا واقع شده است و در نزدیکی ساحل جمیرا، دبی مال و پارک آبی لاگونا قرار دارد.گردشگران می توانند بعد از بازدید سیاره سبز از این مکان های گردشگری نیز لذت ببرند.افرادی که دارای خودرو شخصی هستند می توانند از مسیرهای مختلف به این سیاره برسند و خودرو خود را در پارکینگ سیاره قرار داده و از جنگل بارانی لذت ببرند. البته همانطور که گفتیم این محلهی قدیمی مکان سکونت ایرانیان مهاجر بوده است، پس به احتمال زیاد این عناصر معماری با الگوی بادگیرهای سنتی خودمان بنا شده است. پس این مرکز خرید زیبا در دبی را از دست ندهید. قیمت بازدید از برج خلیفه: طبقه 124 و 125 از نه صبح تا سه و نیم بعدازظهر و 6 و نیم تا زمان بسته شدن برای بزرگسالان 149 درهم و برای کودکان 4 تا 12 سال 114 درهم است.

نکته قابل توجه اینجاست که در این پیست 6 هزار تن برف سفید خالص می بینید که به وسیله پیشرفته ترین سیستم های خنک کننده در دنیا مانع از آب شدن آن ها می شود و ضمنا این پیست اسکی ۴۰۰ متر طول و ۵ مسیر اسکی نیز دارد و سیستم تولید برف در این مجموعه به این صورت است که برف پاش های روی سقف آن تعبیه شده است که قطرات ریز آب را در هوا پخش و ذرات ریز یخ را به پایین این اسکی می ریزند ، ضمنا این ذرات ریزتر از آنی هستند که با چشم دیده شوند . با وجود این همه توریست، آمار کرونا در این کشور به شدت پایین بود و این رو مدیون مدیریت و مسئولیت پذیری خوبشون بودند. کارکنان مهربان، ماهر و با انگیزه هتل به زبانهای عربی، انگلیسی، هندی، مالایایی، تامیلی و فیلیپینی صحبت میکنند و این طمینان را حاصل میکنند که میهمانان یک تجربه اقامت منحصر به فرد را تجربه خواهند کرد که قطعا برای یک عمر ماندگار خواهد بود. بچهها میتوانند این شگفتیهای معماری را از روی آب تحسین کنند و چشم اندازی منحصر به فرد از افق چشمگیر دبی به دست آورند. صبحانه به صورت رایگان در رستوران هتل سرو میشود و مسافران میتوانند انواع غذاهای محلی و بین المللی را با پرداخت هزینه، در رستوران موجود در ساختمان هتل تجربه نمایند. در دبی مال به جز شعبه های برندهای معتبر بین المللی، امکانات رفاهی فراوانی مانند آکواریوم، زمین بازی یخی، سینما و رستوران وجود دارد که انواع سلیقه ها را پوشش می دهد و می توانید روزی شاد و فراموش نشدنی را در کنار خرید سپری کنید. توجه به امکانات ارائهشده در این هتل میتوان به استخر شنای روباز اشاره کرد. سرآشپزهایی که در آشپزخانه کار می کنند از جمله بهترین ها هستند که به مزه غذاها توجه کاملی دارند و از مواد غذایی کاملا تازه ای استفاده می کنند.

همگی به زبانهای عربی، یونانی، انگلیسی، فرانسوی، هندی، فیلیپینی، اوکراینی و اردو تسلط دارند. پرسنل این مجموعه کارآزموده بوده و همگی به زبانهای عربی، انگلیسی، فرانسوی، هندی، اندونزیایی، گرجی، رومانی، روسی و فیلیپینی تسلط دارند. چهار رستوران موجود در هتل Crowne Plaza - Dubai Jumeirah عبارتاند از رستوران Ginger انواع غذاهای آسیایی در وعده شام بهصورت منویی، رستوران Cuisines انواع غذاهای آمریکایی، هندی، مدیترانهای، آسیایی شرقی، محلی، بینالمللی، اروپایی در وعدههای صبحانه، ناهار و شام در وعدههای بوفهای و منویی ارائه میدهند. انواع خدمات مربوط به پوست و مو نیز در مرکز آرایشی و زیبایی این هتل ارائه میشوند. در جای جای این ساختمان، نوشتهها، سکههای قدیمی، نقشهها و تمبرهایی نگهداری میشوند که روند توسعهی امارات را نشان میدهند. از سالادها و پیتزاهای خوشمزه گرفته تا پاستاهای شیرین و غذاهای دریایی تازه، همه این غذاها با استفاده از مواد اصیل و با دقت تهیه میشوند. یکی از استخرها، آب شیرین دارد که خانوادهها میتوانند از آن استفاده کنند و استخر دیگر با آب شور، یک استخر بینهایت درست در بالای دریا است که فقط بزرگسالان امکان شنا در آن را دارند. دو خط اتوبوس نیز برای دسترسی به این آکواریوم قرار دارد که در قسمت ورودی درب دبی مال توقف دارند. از دیگر راه های دسترسی به این مکان، خط قرمز مترو است. این مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی است که شامل ۳۷۰ فروشگاه، یک هتل ۵ ستاره، شهربازی، سالن بولینگ و ۱۱ سینماست. یکی از بهترین مراکز خرید دبی، مجتمع خرید امارات مال است که در سال 2005 درخیابان شیخ زائد واقع شده است. با توجه به محل قرارگیری این هتل تا مرکز تجارت جهانی دبی حدود ۱۰ دقیقه فاصله و تا مرکز خرید دبی مال نیز حدود ۱۵ دقیقه فاصله دارد که یکی از مزیتهای بسیار مهم برای دوستداران خرید اقامت در این هتل است.

همچنین تفریحات لوکستری نظیر اسکای دایوینگ (چتربازی) و تور سافاری در کویر هم وجود دارد که با توجه به بودجه و سلیقه خود می توانید در تور دبی نوروز آنها را در برنامه سفر خود بگنجانید. هلی پدیکی برای انواع فعالیتهای مختلفی مورد استفادهرار میگیرد، از جمله بازی دوستانه راجردر و آندره آغاسی، رقابت تایگر وودز و روری مکایلروی در گلف، و حتی پرش با دوچرخه و چتربازی. این مرکز خرید با 430 فروشگاه و انواع سرگرمیهای خلاقانه یکی بهترین گزینههای خرید ارزان در دبی است. این موزه، یک فضای نمایشگاهی برای محصولات نوآورانه، ایده های خلاقانه و فراتر از زمان کنونی است و قدرت تکنولوژی را بر ذهن و جسم انسان ها بررسی می کند. در نهایت هم طبق نظر سنجیهای به عمل آمده، کاربران از خدمات هتل کرون پلازا رضایت کامل داشتند و مدعی شدند خدمات بیشتری در مقایسه با هزینهای که پرداخت کرده اند، دریافت نمودهاند. برای برگزاری جلسات کاریتان نیز میتوانید به بخش بیزینس سرزده و با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات در هتل Crowne Plaza - Dubai Jumeirah بهرهمند شوید. دانش آموزان و دانشجویان می توانند با پرداخت 70 درهم از این موزه بازدید کنند. در ادامه، بهترین مکان های دیدنی دبی و هر آنچه برای بازدید از آن ها نیاز است بدانید را بررسی می کنیم. این مکان به گونه ای طراحی شده که کاملا مشابه به یک جنگل گرمسیری و بارانی باشد. اشاره کرد طراحان با کمک متخصصان علم جانوری و علم باغبانی، توانسته اند این مکان را طوری طراحی کنند که کاملاً مشابه با جنگل های گرمسیری باشد.

در طبقه دوم، باغ وحش زیر آبی با گونه های مختلف جانوری در معرض دید تماشاگران قرار گرفته است. موزه دبی در سال ۱۹۷۱ میلادی، درون این قلعه و با هدف به نمایش گذاشتن نحوهی زندگی سنتی دبی به ویژه در قرن ۱۹ میلادی راهاندازی شد. لاست چمبرز، آکواریوم زیرآبی موضوعی دوبی، میزبان زندگی دریایی است که با میزبانی از آبزیان دریایی همچون کوسهها، اسبهای دریایی، سفرهماهیها و بسیاری دیگر، تجربهای حیرتانگیز برایتان به ارمغان میآورد. ایستگاه فضایی هوپ در طبقه پنجم و موسسه شفا به همراه کتابخانه زندگی در طبقه چهارم قرار گرفته اند. آسانترین راه برای رسیدن به امارات مال این است که در بزرگراه شیخ زاید رانندگی کنید و از خروجی تقاطع چهارم خارج شوید. در صورت استفاده از مترو می توانید در ایستگاه نزدیک به برج خلیفه پیاده شده و با 17 دقیقه پیاده روی به دبی مال برسید. در دکوراسیون اتاقها از رنگها و وسایل زیبایی استفادهشده است که همگی رنگ روشن و دلباز هستند. دکوراسیون مدرن و محیط صمیمی داخل هتل هم یکی از مواردی است که توجه مخاطب را به خود جلب میکند. دیوارهای قرمز رنگ و دکوراسیون کاملا عربی اولین چیزی ست که در ال ایوان نظرها را به سوی خود جلب میکند. برای این کار تنها کافی است با پذیرش هتل، هماهنگی لازم را انجام داده و بدون هیچ گونه مشکلی، خودروی خود را در پارکینگ بگذارند. در این مکان نباید جانوران و گیاهان را لمس کنید و از غذا دادن به آن ها خودداری کنید زیرا این کار ممکن است به آن ها آسیب وارد کند.قبل از رفتن به سیاره شما می توانید نقشه آن جا را تهیه کنید تا راحت تر بتوانید از قسمت های موردعلاقه خود بازدید کنید. یه نکته جالبی که وجود داشت این بود مرتب همه جا نوشته بودند سرسره ها امن است باخیال راحت استفاده کنید یاد ایران افتادم رفته بودیم مشهد و کیش، پارک آبی های اونجا هم زده بود مسولیت و عواقب استفاده از سرسره ها به عهده خود شما است .موقع عصر سوت که به صدا در آمد دیگه اجازه بازی ندارید وقتی از پارک آبی خارج شدیم لباس پوشیدیم و رفتیم سمت آکواریوم.

هتل دارای محیطی بسیار تمیز و دلنشین است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام میگیرد. بر روی پشت بام خانه اپرا، رستوران و باغ آسمانی قرار دارد و منظره ای باشکوه از برج خلیفه و فواره دبی را ارائه می دهد. آفتاب دبی و گرمای سوزانش شما را ترغیب می کند که کمی هم آب بازی کنید پارک های آبی گزینه خوبی برای شما می باشد که در آن ساعات خوبی را پشت سر بگذارید. با قدم زدن در این منطقه میتوانید رستورانها، کافهها و مغازههایی را از نزدیک ببینید که طرفداران بسیاری دارند و حال و هوای خوبی به این منطقه دادهاند. حتی بدون اینکه تحت کنترل یا مراقبت باشن، کاری که بر عهده دارند رو به بهترین شکل ممکن انجام میدن و این چرخه ی کاری سالم باعث پیشرفت روزافزونشون شده و البته در کنار این ها مدیریت بسیار خوب و قوی دارند. بالاخره سوار هواپیما شدیم پرواز به موقع انجام شد به فرودگاه دبی رسیدیم و بعد ازطی تشریفات حدود ساعت دو و نیم به وقت دبی به هتل میفر رسیدیم، در جلوی در هتل، تور لیدر تور دبی به استقبال ما آمد و برنامه ها تورها را معرفی میکرد که برنامه چیه و چه نرخهایی است بهش گفتم لطفا برنامه و نرخها را در واتس آپ بفرست بچه ها گرسنه هستند به پذیرش هم گفتم زودتر اتاق را تحویل ما بدهد پاسپورتهای ما را در هتل نگه داشتند و رسید تحویل ما دادند برای هرشب اقامت هراتاق 10 درهم مالیات می گرفتند (این نرخ در هتلهای چهارو پنج ستاره بالاتر است) که باتوجه به اینکه ما دواطاق و پنج شب اقامت داشتیم 100 درهم مالیات پرداخت کردیم خوشبختانه از تهران درهم گرفته بودم و معطل چنج کردن دلار نشدیم وقتی اتاق را تحویل گرفتم غذا خوردیم بچه ها رفتند استخر و برگشتند.

Free photo closeup view of a duck gracefully swimming in the pond بهش گفتم عیب نداره بگو ترنسفر بره ما خودمون برمیگردیم هتل و میریم فرودگاه البته فکر کنم چون تور تفریحات را از خودش نخریده بودیم لج کرد و ساعت ترانسفر را به ما نگفت. غواصی، از دیگر تجربه های هیجان انگیزی است که می توانید در این پارک کسب کنید؛ همچنین از حضور در خیلج دلفین ها لذت برده و در ساحل این پارک، به تماشای غروب خورشید بنشینید. مجموعه سرپوشیده IMG، اولین شهربازی دارای تم در شهر زیبای دبی است که از تفریحات هیجان انگیز گرفته تا سرو غذاهای لذیذ در آن فراهم شده است. همچنین این شهربازی، بزرگترین تم پارک سرپوشیده با دمای کنترل شده در جهان است که قابلیت میزبانی بیش از 20 هزار مهمان در روز را دارد. مساحت این شهربازی بزرگ دنیا 200 هزار متر مربع است که در جزیره یاس ابوظبی قرار گرفته است. برای مثال اتاق کینگ با مساحت 40 متر مجهز به تخت 2 نفره در سایز کینگ و نمایی رو به دریا است که انتخاب مهمان های ویژه ی این هتل است. تختهای موجود در داخل اتاقها دارای سایز بزرگ بوده و خوابی همراه با آرامش را به ارمغان میآورند. عمده فروشی، به معنای خرید در مقیاس های بزرگ و فروش آن به مشتریان است. با مترو ایستگاه ابن بطوطه پیاده شدیم رفتیم سمت بازار گفته بودند معماری جالبی داره معماری اونجا سبک بازارهای اصفهان بود البته به نظر من اصفهان بهتر بود که در بعضی نقاط معماری کشورهای مختلف هم وجود داشت در این مرکز خرید حدود ۶ میانه بازار یا سالن اصلی وجود داشت که هر یک، از شهرها و جاذبه هایی که سیاح بزرگ مراکشی قرن چهاردهم یعنی ابن بطوطه در طول دوران زندگی خود ازآن ها دیدن کرده بود، الهام گرفته شده است. کشورهای مختلف درغرفه هایی که به نام همان کشور بود.

اینجا بزرگترین باغ گل موضوعی دنیا به شمار میرود مجموعهای از تندیس های غول پیکر پوشیده از گل وجود داشت که فضایی رویایی و رنگارنگ را برای بازدیدکنندگان ایجاد کرده بود باغ گل دوتا در ورود و خروج داره باید مواظب باشید از در اشتباه خارج نشوید بازدید که انجام شد. باتوجه به اینکه برنامه امروز تور بود ساعت حدود یک و نیم ظهر یه ماشین ون اومد دنبال ما بعد رفت دوتا هتل دیگه و مسافرها دیگه را سوار کرد رفتیم باغ گل با اینکه اسفند ماه بود آفتاب شدید و نسبتا گرم بود دو ساعت از باغ گل بازدید کردیم قشنگ و زیبا بود کلی عکس انداختیم. اواسط اسفند سال 1401 تصمیم گرفتیم به اتفاق همسر و پسرها که هرکدام به ترتیب 11 سال و 14 سال سن دارند به دبی سفر کنیم وقت زیادی برای برنامه ریزی نداشتم اما توهمین وقت کم برنامه ریزی مختصری برای سفرانجام دادم که حداکثر استفاده را برده باشیم و اینکه به بچه ها خوش بگذره چون اولین مسافرت خارج بچه ها بود. طبقه اول موزه آینده دبی به کودکان اختصاص دارد، در این موزه فقط کودکان زیر ده سال اجازه ورود دارند. در این پارک، برای کودکان نیز بخش ویژه ای طراحی شده تا بتوانند در فضایی امن در کنار خانواده خود به تفریح بپردازند. معروف ترین جاذبه این پارک، جمیرا سیرا است که به عنوان بلندترین و سریع ترین سرسره آبی سقوط آزاد در خارج از آمریکا شناخته می شود. این پارک، روزهای جمعه از 10 صبح تا 22 شب و روزهای پنجشنبه از 10 صبح تا 18 عصر فعالیت می کند. خیلی از سرسره ها صفهای طولانی داشت ولی اگه صبح اول وقت اونجا باشید صفی وجود نداره. ما وقتی از ایستگاه مترو پیاده شدیم با گوگل مپ زدم ساحل مارینا ولی کشتی کنار ساحل مارینا نبود بلکه یک روخانه قبل از ساحل کنار دریا است که از روی رودخانه چندتا پل به سمت ساحل ساخته شده و کشتی ها و قایقها از همان رودخانه و به سمت خلیج فارس حرکت میکنند کنار رودخانه یه اسکله به نام پیر7 (PIER 7) است که کشتی لوتوس همونجا پهلو گرفته خلاصه پرسون پرسون درکنار روخانه به کشتی رسیدیم ساعت حدود 6:35 دقیقه عصر در اسکله باز شد صف طولانی تشکیل شده بود بلیطها را نشان دادیم و وارد کشتی شدیم ، کشتی کم کم از رودخانه به سمت خلیج فارس حرکت کرد.

چای ساز و قهوه ساز در اتاقها موجود است که پس از یک روز طولانی میتوانید با نوشیدن چای و قهوه دقایقی را در آرامش سپری کنید. تونلی مار مانند با قسمت های متنوع ساخته شده از شیشه و پلاستیک هم به صورت روباز و هم سر پوشیده، هیجان جدیدی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. اگه دستبند مخصوص شارژ کنید می توانید بدون صف بازیها را سوار بشوید اونجا علاوه بر سرسره ها رودخانه های هیجان انگیزی هم داشت (بیش از ۸ تا رودخانه مختلف) ساحل اختصای کنار خلیج فارس داشت که عده ای اونجا فوتبال و والیبال ساحلی بازی میکردند اگر هم دوست داشتید میتوانستید در شنا کنید محوطه اونجا اینقدر بزرگ بود که خیلی بازیها را نتونستیم انجام بدیم. علاوه بر جاذبههای اصلی مانند سافاری اسپلش و جوکر سوکر، لگولند به شما فرصتی منحصر به فرد برای طراحی و ساخت قایق خود برای ورود به آب میدهد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به دبی، هتل Hafez Hotel Apartments Al Ras Metro Station Dubai اقامتگاهی هوشمند را برای مسافرانی که ممکن است برای کار یا تعطیلات در دبی باشند ارائه میدهد. علاوه بر خدمات ترانسفر فرودگاهی، مسافرانی که با خودروی شخصی سفر کرده باشند میتوانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند. در جزیره زیبا و مصنوعی نخل جمیرا، علاوه بر طراحی نمادین و منحصربه فرد آن، می توان شاهد استراحتگاه های پر زرق و برق، رستوران های مجلل و جاذبه های هیجان انگیز بود. برای جلوگیری از خطر جاری شدن سیل نیز ، بلوک های بتنی سوراخ شده در بستر با یک الگوی کندوی زنبور عسل طراحی شده اند تا به عنوان یک اسفنج مصنوعی غول پیکر عمل کرده و تاثیر موج را کاهش دهند.برای ایمن سازی اتصال ساختمان به جزیره مصنوعی ، 230 شمع بتنی به طول 40 متر (130 فوت) باید به دل ماسه تشکیل دهنده جزیره رانده می شدند.

من موقع پیاده شدن از ون بلافاصله لوکیشن جای پارک ماشین وشماره ماشین را برداشته بودم برای همین راحت به ماشین رسیدم اینترنت رومینگ که از ایران گرفتم. اما پس از مدتی دوبی نماد خود را از برج العرب تغییر داد. بنابراین می توانید پس از گشت وگذار و خرید از دبی مال، از این آکواریوم و جاذبه های آن نیز بازدید کنید. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی تنها ۷ کیلومتر است بنابراین افرادی که اینجا را برای اقامت انتخاب کرده باشند، در کمترین زمان ممکن قادر خواهند بود خود را به هتل برسانند. این آکواریوم در مرکز شهر دبی و در مرکز خرید دبی مال قرار دارد بنابراین برای دسترسی به آن کافی است خود را به این مرکز خرید برسانید. این موزه، از دو طرف "دیره" (دبی قدیم) و "بر" دبی قابل دسترسی است. اگر مسیر شما از سمت دیره است، می توانید با مترو به میدان بی یاس رفته و با طی کردن 6 کیلومتر به موزه توهمات برسید. اون هم در پرسرعت ترین ترن هوایی دنیا که سرعتش ۲۴۰ کیلومتر بر ساعته! این مجموعه وسعتی معادل ۱۴۰ هزار مترمربع که کلی جاذبه تفریحی از جمله انواع ترن هوایی و وسایل تفریحی با موضوع کاراکترهای کارتون و ابر قهرمانهای مارول و دایناسورهای متحرک را در خود جای داده بود.

یه عالمه وسایل بازی تفریحی و البته خیلی هیجان انگیز به اضافه ی فروشگاه، رستوران، نمایشگاه فراری، سینما، کارتینگ و ترن هوایی در اینجا وجود داره که افراد نسبت به سن و سالشون میتونن از اونا استفاده کنند. سلام دوستان ما خودمون خیلی حساس هستیم و خیلی تحقیق میکنیم. با شرکت تماس گرفتم گفتم ساعت پرواز ما 9 صبح است برای ساعت 6 صبح ماشین میخواهم 4 نفر هستیم و سه تا چمدون داریم گفت هر ماشین سه نفربا دوتا چمدون بیشتر مجاز نیست حمل کنه و مجاز به آوردن چمدون داخل ماشین هم نیست شما باید یا دوتا ماشین بگیرید یا اینکه یک ون بگیرید من تصمیم گرفتم با ماشین خودمون برم و اون را تو پارکینگ فرودگاه بزارم چون موقع برگشت از فرودگاه به تهران هم داستان داشتیم بعلاوه اینکه شندیده بودم بعضی مواقع تاکسی ها با تاخیربه مقصد می رسند و راجب پارکینگ فرودگاه هم باید بگم در اون زمان پارکینگ شماره یک و پارکینگ طبقاتی برای هر شب خیلی قیمت بالایی داشتند که اصلا به صرف نبود. تا غروب آفتاب اونجا بودیم موقع برگشت به سمت ماشین پارکینگ اونجا اینقدر شلوغ شده بود که دوتا از همراهان ما ماشین ون را گم کرد (البته برای بازدید از امکان تفریحی باتور همین مشکلات پیش می آید. شام دررستوان ایرانی دانیال بود. شام بوفه دررستوان ایرانی دانیال. به غیر از ما یک خانواده ایرانی مقیم امارات هم در کشتی بود چندبار به دیجی گفتیم آهنگ ایرانی بگذار میگفت اسم آهنگ را به من بگید تا سرچ کنم و پخش کنم.

آب این ساحل بسیار تمیز است و استفاده از انواع تفریحات آبی در این ساحل امکانپذیر خواهد بود. انواع ورزشها به همراه موسیقی زنده در این هتل برای مسافران ارائه میشوند. در این بخش کودکان و نوجوانان با ثور، هالک، مرد آهنی، و بقیه گروه انتقام جویان رو به رو میشوند و برنامه این است که زمین را از دست خدایان شرور نجات دهند. قبل از بررسی راه های دسترسی به سیاره سبز، بهتر است مکان دقیق آن را بشناسید تا راحت تر به آن برسید.این جنگل بارانی دقیقاً در تقاطع بلوار الوصل و بلوار صفا واقع شده است و در نزدیکی ساحل جمیرا، دبی مال و پارک آبی لاگونا قرار دارد.گردشگران می توانند بعد از بازدید سیاره سبز از این مکان های گردشگری نیز لذت ببرند.افرادی که دارای خودرو شخصی هستند می توانند از مسیرهای مختلف به این سیاره برسند و خودرو خود را در پارکینگ سیاره قرار داده و از جنگل بارانی لذت ببرند. البته همانطور که گفتیم این محلهی قدیمی مکان سکونت ایرانیان مهاجر بوده است، پس به احتمال زیاد این عناصر معماری با الگوی بادگیرهای سنتی خودمان بنا شده است. پس این مرکز خرید زیبا در دبی را از دست ندهید. قیمت بازدید از برج خلیفه: طبقه 124 و 125 از نه صبح تا سه و نیم بعدازظهر و 6 و نیم تا زمان بسته شدن برای بزرگسالان 149 درهم و برای کودکان 4 تا 12 سال 114 درهم است.

نکته قابل توجه اینجاست که در این پیست 6 هزار تن برف سفید خالص می بینید که به وسیله پیشرفته ترین سیستم های خنک کننده در دنیا مانع از آب شدن آن ها می شود و ضمنا این پیست اسکی ۴۰۰ متر طول و ۵ مسیر اسکی نیز دارد و سیستم تولید برف در این مجموعه به این صورت است که برف پاش های روی سقف آن تعبیه شده است که قطرات ریز آب را در هوا پخش و ذرات ریز یخ را به پایین این اسکی می ریزند ، ضمنا این ذرات ریزتر از آنی هستند که با چشم دیده شوند . با وجود این همه توریست، آمار کرونا در این کشور به شدت پایین بود و این رو مدیون مدیریت و مسئولیت پذیری خوبشون بودند. کارکنان مهربان، ماهر و با انگیزه هتل به زبانهای عربی، انگلیسی، هندی، مالایایی، تامیلی و فیلیپینی صحبت میکنند و این طمینان را حاصل میکنند که میهمانان یک تجربه اقامت منحصر به فرد را تجربه خواهند کرد که قطعا برای یک عمر ماندگار خواهد بود. بچهها میتوانند این شگفتیهای معماری را از روی آب تحسین کنند و چشم اندازی منحصر به فرد از افق چشمگیر دبی به دست آورند. صبحانه به صورت رایگان در رستوران هتل سرو میشود و مسافران میتوانند انواع غذاهای محلی و بین المللی را با پرداخت هزینه، در رستوران موجود در ساختمان هتل تجربه نمایند. در دبی مال به جز شعبه های برندهای معتبر بین المللی، امکانات رفاهی فراوانی مانند آکواریوم، زمین بازی یخی، سینما و رستوران وجود دارد که انواع سلیقه ها را پوشش می دهد و می توانید روزی شاد و فراموش نشدنی را در کنار خرید سپری کنید. توجه به امکانات ارائهشده در این هتل میتوان به استخر شنای روباز اشاره کرد. سرآشپزهایی که در آشپزخانه کار می کنند از جمله بهترین ها هستند که به مزه غذاها توجه کاملی دارند و از مواد غذایی کاملا تازه ای استفاده می کنند.

همگی به زبانهای عربی، یونانی، انگلیسی، فرانسوی، هندی، فیلیپینی، اوکراینی و اردو تسلط دارند. پرسنل این مجموعه کارآزموده بوده و همگی به زبانهای عربی، انگلیسی، فرانسوی، هندی، اندونزیایی، گرجی، رومانی، روسی و فیلیپینی تسلط دارند. چهار رستوران موجود در هتل Crowne Plaza - Dubai Jumeirah عبارتاند از رستوران Ginger انواع غذاهای آسیایی در وعده شام بهصورت منویی، رستوران Cuisines انواع غذاهای آمریکایی، هندی، مدیترانهای، آسیایی شرقی، محلی، بینالمللی، اروپایی در وعدههای صبحانه، ناهار و شام در وعدههای بوفهای و منویی ارائه میدهند. انواع خدمات مربوط به پوست و مو نیز در مرکز آرایشی و زیبایی این هتل ارائه میشوند. در جای جای این ساختمان، نوشتهها، سکههای قدیمی، نقشهها و تمبرهایی نگهداری میشوند که روند توسعهی امارات را نشان میدهند. از سالادها و پیتزاهای خوشمزه گرفته تا پاستاهای شیرین و غذاهای دریایی تازه، همه این غذاها با استفاده از مواد اصیل و با دقت تهیه میشوند. یکی از استخرها، آب شیرین دارد که خانوادهها میتوانند از آن استفاده کنند و استخر دیگر با آب شور، یک استخر بینهایت درست در بالای دریا است که فقط بزرگسالان امکان شنا در آن را دارند. دو خط اتوبوس نیز برای دسترسی به این آکواریوم قرار دارد که در قسمت ورودی درب دبی مال توقف دارند. از دیگر راه های دسترسی به این مکان، خط قرمز مترو است. این مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی است که شامل ۳۷۰ فروشگاه، یک هتل ۵ ستاره، شهربازی، سالن بولینگ و ۱۱ سینماست. یکی از بهترین مراکز خرید دبی، مجتمع خرید امارات مال است که در سال 2005 درخیابان شیخ زائد واقع شده است. با توجه به محل قرارگیری این هتل تا مرکز تجارت جهانی دبی حدود ۱۰ دقیقه فاصله و تا مرکز خرید دبی مال نیز حدود ۱۵ دقیقه فاصله دارد که یکی از مزیتهای بسیار مهم برای دوستداران خرید اقامت در این هتل است.

همچنین تفریحات لوکستری نظیر اسکای دایوینگ (چتربازی) و تور سافاری در کویر هم وجود دارد که با توجه به بودجه و سلیقه خود می توانید در تور دبی نوروز آنها را در برنامه سفر خود بگنجانید. هلی پدیکی برای انواع فعالیتهای مختلفی مورد استفادهرار میگیرد، از جمله بازی دوستانه راجردر و آندره آغاسی، رقابت تایگر وودز و روری مکایلروی در گلف، و حتی پرش با دوچرخه و چتربازی. این مرکز خرید با 430 فروشگاه و انواع سرگرمیهای خلاقانه یکی بهترین گزینههای خرید ارزان در دبی است. این موزه، یک فضای نمایشگاهی برای محصولات نوآورانه، ایده های خلاقانه و فراتر از زمان کنونی است و قدرت تکنولوژی را بر ذهن و جسم انسان ها بررسی می کند. در نهایت هم طبق نظر سنجیهای به عمل آمده، کاربران از خدمات هتل کرون پلازا رضایت کامل داشتند و مدعی شدند خدمات بیشتری در مقایسه با هزینهای که پرداخت کرده اند، دریافت نمودهاند. برای برگزاری جلسات کاریتان نیز میتوانید به بخش بیزینس سرزده و با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات در هتل Crowne Plaza - Dubai Jumeirah بهرهمند شوید. دانش آموزان و دانشجویان می توانند با پرداخت 70 درهم از این موزه بازدید کنند. در ادامه، بهترین مکان های دیدنی دبی و هر آنچه برای بازدید از آن ها نیاز است بدانید را بررسی می کنیم. این مکان به گونه ای طراحی شده که کاملا مشابه به یک جنگل گرمسیری و بارانی باشد. اشاره کرد طراحان با کمک متخصصان علم جانوری و علم باغبانی، توانسته اند این مکان را طوری طراحی کنند که کاملاً مشابه با جنگل های گرمسیری باشد.

در طبقه دوم، باغ وحش زیر آبی با گونه های مختلف جانوری در معرض دید تماشاگران قرار گرفته است. موزه دبی در سال ۱۹۷۱ میلادی، درون این قلعه و با هدف به نمایش گذاشتن نحوهی زندگی سنتی دبی به ویژه در قرن ۱۹ میلادی راهاندازی شد. لاست چمبرز، آکواریوم زیرآبی موضوعی دوبی، میزبان زندگی دریایی است که با میزبانی از آبزیان دریایی همچون کوسهها، اسبهای دریایی، سفرهماهیها و بسیاری دیگر، تجربهای حیرتانگیز برایتان به ارمغان میآورد. ایستگاه فضایی هوپ در طبقه پنجم و موسسه شفا به همراه کتابخانه زندگی در طبقه چهارم قرار گرفته اند. آسانترین راه برای رسیدن به امارات مال این است که در بزرگراه شیخ زاید رانندگی کنید و از خروجی تقاطع چهارم خارج شوید. در صورت استفاده از مترو می توانید در ایستگاه نزدیک به برج خلیفه پیاده شده و با 17 دقیقه پیاده روی به دبی مال برسید. در دکوراسیون اتاقها از رنگها و وسایل زیبایی استفادهشده است که همگی رنگ روشن و دلباز هستند. دکوراسیون مدرن و محیط صمیمی داخل هتل هم یکی از مواردی است که توجه مخاطب را به خود جلب میکند. دیوارهای قرمز رنگ و دکوراسیون کاملا عربی اولین چیزی ست که در ال ایوان نظرها را به سوی خود جلب میکند. برای این کار تنها کافی است با پذیرش هتل، هماهنگی لازم را انجام داده و بدون هیچ گونه مشکلی، خودروی خود را در پارکینگ بگذارند. در این مکان نباید جانوران و گیاهان را لمس کنید و از غذا دادن به آن ها خودداری کنید زیرا این کار ممکن است به آن ها آسیب وارد کند.قبل از رفتن به سیاره شما می توانید نقشه آن جا را تهیه کنید تا راحت تر بتوانید از قسمت های موردعلاقه خود بازدید کنید. یه نکته جالبی که وجود داشت این بود مرتب همه جا نوشته بودند سرسره ها امن است باخیال راحت استفاده کنید یاد ایران افتادم رفته بودیم مشهد و کیش، پارک آبی های اونجا هم زده بود مسولیت و عواقب استفاده از سرسره ها به عهده خود شما است .موقع عصر سوت که به صدا در آمد دیگه اجازه بازی ندارید وقتی از پارک آبی خارج شدیم لباس پوشیدیم و رفتیم سمت آکواریوم.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 12

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 125
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 500
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 807
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 5719
  • بازدید ماه : 25356
  • بازدید سال : 133540
  • بازدید کلی : 549946
  • کدهای اختصاصی