loading...

خزان

بازدید : 3340
شنبه 8 مهر 1402 زمان : 19:08

ليست حربنا: رؤية الشباب اليمني والمجتمع المدني للسلام - منتدى سلام اليمن این هتل امکانات لوکس و ویژهای دارد که بهرهمندی از آنها نیازمند بودجه بسیار بالا برای سفر است؛ بههمین دلیل مخاطب اصلی برج العرب ثروتمندان، سیاستمداران، بازیگران، ورزشکاران، سلبریتیها و… این پارک آبی یکی از سه پارک آبی جهان است که یک نوع اسکیت آبی به نام the Wave Oz 180 Flo Rider را داراست. ابتدا با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، نوع بلیط مورد نظر و تعداد بلیط را انتخاب نمایید. در این پکیج پس از گردش ۳۸ دقیقهای در کابین لوکس چرخ و فلک دبی و تماشای مناظر جاهای دیدنی دبی و خط افق شهر، میتوانید انواع اسنکها، پیش غذا، غذای اصلی و دسر و همچنین نوشیدنی به تعداد نامحدود را در سالن استراحت (برای دو ساعت) امتحان کنید. جزیره معروف ساخته شده دبی، این مجمع الجزایر تنها جزایر مصنوعی نخل شکل دنیا هستند که جنب مرکز شهر دبی قرار دارند. برج العرب 320 متر ارتفاع دارد و در فاصله 280 متری دبی روی جزیره مصنوعی بنا شده است که پلی باریک آن را به ساحل معروف دبی ،جمیرا، وصل میکند. این چرخ با ارتفاع حدود ۷۵متر بهدست یک مهندس عمران آمریکایی ۳۳ ساله به نام «جورج واشنگتن گیل فریس جونیور» طراحی شد که هدفش ایجاد ساختاری بود تا بتواند با برج ایفل رقابت کند. این هتل در سال 2012 به عنوان 12 امین هتل گران دنیا شناخته شد. برای اینکه بتوانید از برج العرب دیدن کنید باید مهمان هتل باشید و اقامت در برج را داشته باشید.

هزینه یک شب اقامت در هتل برج العرب دبی چقدر است؟ هستند. بهطور میانگین اجاره کوچکترین واحد اقامتی در برج العرب شبی 6000 درهم هزینه خواهد داشت. داخل برج خلیفه، از طبقات 19 تا 108، آپارتمان های مسکونی زیادی هستند که خرید و فروش میشوند و اجاره نیز داده میشود و قیمت بسیار بالایی دارند. مسافران اگر از سمت دریا به برج العرب نگاه کنند یک صلیب در نمای شمالی آن به چشم میخورد که باعث بحث و جدلهای زیادی در میان بزرگان امارات متحده عربی شد. میهمانان هتل میتوانند از امکاناتی مانند قهوهساز و چایساز، صبحانه روزانه برای دو نفر، روزنامه روزانه رایگان، محصولات حمام هرمس و داک آیپد، پیشخدمت و کانسیرج ۲۴ ساعته، امکان چکاین و چکاوت از داخل سوئيت، دسترسی به امکانات اسپا، تراس و ساحل خصوصی، حمام با جکوزی بزرگ و دوش باران استفاده کنند. بازدیدکنندهها میتوانند با رزرو تور قایقی با کف شیشهای، به کشف تونلهای زیر آب بپردازند و حتی بههمراه برخی از موجودات شنا کنند. رستوران های متنوعی در این پارک دایرند که مناسب هر سلیقه و ذائقه ای هستند؛ از کافه های دنج گرفته تا رستوران های سنتی و فست فودی ها که همه با موسیقی زنده از مهمانان خود پذیرایی می کنند. از جمله شرکت های هواپیمایی که مسافران ایرانی را در این مسیر جا به جا می کنند ، میتوان به ایران ایر ، آسمان ، کیش ایر ، قشم ایر ، ماهان ، تابان ایر و کاسپین اشاره کرد. سکوی مخلوطی شکل است که به میهمانان این امکان را میدهد تا از طریف هلی کوپتر به برج العرب دبی دسترسی پیدا کنند. این سازهی زیبا که شهرت جهانی دارد و به شکل بادبان کشتی طراحی شده، توسط تام رایت، معمار آمریکایی ساخته شده است بر روی ساحل مصنوعی دبی قرار دارد.

از موسیقی زنده، رقص، پذیرایی با انواع آشامیدنیها و خوراکیهای خوشمزه گرفته تا اجرای خوانندههای مختلف را میتوانید در این کشتی شاهد باشید. اقامت در برج العرب دبی این امکان را به گردشگران میدهد تا در یکی از مرتفع ترین ساختمانهای جهان غذا خوردن را تجربه کنند. دبی یکی از مدرن ترین شهرهای توریستی در جهان می باشد که در کشوره امارات قرار دارد که با جاذبه ها و آسمان خراش های خیره کننده ای که دارد توجه بسیاری از گردشگران نقاط مختلف دنبا را به سمت خود جذب کرده است. با توجه به اینکه دبی یک شهر توریستی پرطرفدار است، موزه آینده دبی بازدیدکنندگان بیشتری را به خود جذب خواهد کرد و به شهر دبی کمک می کند تا به عنوان یک مقصد فرهنگی جذاب تر و محبوب تر شناخته شود. انسانها در همه جای دنیا بیش از واقعیت به توهمات علاقه دارند؛ چرا که آزادی عمل بیشتری برایپرداختن به آن برخوردارند. بازتاب نور روی این سطح باعث شده در روز شیریرنگ شده و جلوه بیشتری به برج العرب بدهد. این شرکت تحقیقات بازاریابی در ابتدای امر فقط در حوزه اجرای پروژه های تحقیقات بازار میدانی و بیشتر از نوع تحقیقات کمی فعال می کرد؛ در سال ۱۳۹۷ همزمان با تاسیس شرکت تحقیقات بازاریابی ایده، فعالیت های تحقیقاتی خود را در حوزه های داخلی و برون مرزی نیز گسترش داد. شمع های استفاده شده در این برج به قطر ۱.۵ متر و طول ۴۳ متر می باشد که در نوع خود کم نظیر می باشد. هتل برج العرب دبی بلندترین آترویوم جهان را دارد که با ستون هایی از طلا پذیرای جشن ها و مراسم رقص در هوا برای میهمانان این هتل می باشد. در مجموع ۲۰۲ سوئیت در هتل برج العرب وجود دارد و اتاق های هتل فقط شامل سوئیت هایی در اندازه های مختلف میباشند که کوچک ترین سوئیت ۱۷۰ و بزرگ ترین آن ۷۸۰ متر مربع وسعت دارد.

به طور کلی برج خلیفه نمادی ترین ساختمان در دبی می باشد که اغلب افراد هنگام سفر به این شهر زیبا، خواهان رفتن و دیدن این برج هستند. غرفه ایران در دهکده جهانی دبی با نمادی از هنر معماری ایرانی همراه به نمونه هایی ازآجر کاری و کاشی کاری سنتی ایرانی در سال های گذشته می باشد که در دوره های اخیر معماری غرفه کشور ایران ازمعماری ایران باستان و تخت جمشید الهام گرفته است . از برج العرب در فیلم هایی همچون ماموریت غیرممکن و پروتکل شبح استفاده شده است. همانطور که گفته شد ارتفاع این برج بالغ بر 321 متر میباشد که 39% از سطح بالای آن غیر قابل استفاده است. این نام گذاری به این دلیل است که شاکویو یک ترکیب منحصر به فرد از سرعت، قدرت و هیجان برای تمامی اعضاء خانواده ارائه میدهد. از قسمت های بازی پارک آبی آکواونچر دبی می توان از آکواریوم، غواصی، وسایل بازی، سرزمین شیرهای دریایی نام برد. پرش با دوچرخه، چتر بازی و حتی میهمانیهای خصوصی افراد معروف نیز بر روی هلی پد برج انجام شده است. برج العرب دبی ؛ دبی همیشه به داشتن بهترین برجها و ساختمانها معروف بوده و یکی از دلایل افزایش ورود گردشگر به این شهر همین برجهای عظیم و بیهمتا هستند. همچنین هتل برج العرب در دبی به یک باند هلیکوپتر مجهز شده که برای مدتی زمین تنیس بوده است .مسافران اختصاصی این هتل با هلیکوپتر از فرودگاه به آن منتقل میشوند و گاهی نیز اگر اتاقهای گران قیمت هتل برج العرب دبی را کرایه کنند، یک هلیکوپتر اسکورت نظامی آنها را از فرودگاه دبی تا هتل بدرقه خواهد کرد. این فرودگاه به بانک ها و دستگاه های خودپرداز متعددی در هر سه ترمینال خود مجهز است که با استفاده از ان ها میتوانید عملیات دریافت وجه نقد و تبدیل ارز را انجام دهید.

با تهیه این بلیط شما میتوانید از طبقات ۱۲۴ و ۱۲۵ برج خلیفه در ساعت پیک دیدن نمایید. با تهیه این بلیط شما میتوانید از طبقات ۱۲۴ و ۱۲۵ برج خلیفه در ساعت های غیر پیک دیدن نمایید. این ایستگاهها ۹ دقیقه پیاده تا برج العرب فاصله دارند. این آب نما با موزیک های متفاوت از ۶ عصر تا ۱۱ شب به صورت ۳۰ دقیقه یکبار برگزار می شود. این شهر در کمتر از نیم قرن پیشرفت چشم گیری در صنعت توریستی داشته است. شرکت های بازرگانی زیادی در ایران فعال هستند؛ اما کمتر شرکت بازرگانی را می توان در ایران یافت که در عرصه تحقیقات بازار بین المللی نیز فعال باشد؛ با توجه به سوابق درخشان تیم شرکت بازرگانی و تحقیقات بازار ایده در کشورهای عربی و آفریقایی در سال های قبل، می توانید از خدمات این مجموعه به عنوان مجری پروژه های بازرگانی و تحقیقات بازار خود در حوزه صادرات و همچنین واردات محصولات خود استفاده کنید. اگر قصد دارید کمتر از 5 روز در دبی باشید، به شما توصیه میکنیم حداقل یک روز کامل را در این پارک بگذرانید. در این مقاله قصد داریم به معرفی چشم دبی ain dubai (عین دبی) که به زیبایی هر چه تمام تر در خط افق شهر دبی خودنمایی می کند بپردازیم. یکی از عوامل مهم در انتخاب این مکان را میتوان دسترسی آسان با استفاده از وسایل حملونقل عمومی دانست. هرچند روشنایی هتل بهقدر کافی با لوسترها و وسایل روشنایی دیگر تامین میشود! از مهمترین محصولات آن میتوان به جتهای الکترونیکی و وسایل حملونقل برقی آینده اشاره کرد.

این برج یکی از نمادهای معروف برای شناساندن دبی به مردم جهان بود و امروزه نیز معروفیت آن به دلیل استفاده از هلی پد میباشد. در نمنه دیگر دو ورزشکار معروف به نامهای تایگر وودز و روری مک ایلروی در زمبن با هم بهرقابت پرداختند. البته یکی از معروف ترین موزه ها در این شهر موزه پلیس می باشد که به منظور پیشرفت نیروهای پلیس احداث شده است در این موزه می توانید نمونه های مختلفی از اسلحه ها را مشاهده کنید. اگر به دنبال جذاب ترین بخش خرید دبی مال هستید به شما پیشنهاد می کنیم به سراغ خیابان فشن بروید. همچنین میتوانید با M1 به ایستگاه متروی الراس بروید که ۸ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. برای رفتن به چشم دبی با مترو می توانید از ایستگاه های مترو داماک و یا دبی مارینا مال استفاده کنید و سپس با چند دقیقه پیاده روی به چرخ و فلک دبی برسید. Al Remraam در Dubailand ، 15 تا 20 دقیقه از شهر گلف و مرکز خرید دبی واقع شده است. همچنین هتل آرمانی با ۱۶۰ اتاق با طراحی جورجیو آرمانی در طبقات اولیه برج واقع است. همچنین هتل آرمانی با ۱۶۰ اتاق با طراحی جورجیو آرمانی در طبقات اولیه برج واقع شده است.

این هتل به ایستگاه متروی صلاح الدین بسیار نزدیک است و فاصله بسیار کمی تا مرکز خرید دبی نیز دارد. در میان جاهای دیدنی دبی، این مکان تنها جایی است که سالانه بیش از 1200 مراسم و فستیوال در آن اجرا میشود که از بین آنها کنسرتهای رایگان طرفداران بسیاری دارند. از آن جایی که دبی یکی از محبوبترین و معروفترین قطبهای گردشگری جهان است، همین دلیل سبب شده که بسیاری از توریستهای ایرانی و خارجی تور های دبی و ابوظبی را در فهرست گردشگری خود در اولویت قرار دهند. خرید در این مرکز حتما شما را به یاد این مثل قدما خواهد انداخت که هم فال است و هم تماشا؛ چرا که معماری مرکاتو آن قدر زیبا جداب و دلفریب است که بازدیدکنندگان آن محو ساختار دوست داشتنی این مرکز می شوند.جزیره ی جمیرا از زیباترین جزایر دبی است جایی که اغلب مسافرانش برای تفریح به آن جا می روند، مرکز خرید مرکاتو هم در همین جزیره واقع شده است. ترجیحا در حوالی عصر از دهکده جهانی بازدید کنید تا در هوایی مطبوع به گشتوگذار بپردازید و تا زمان تعطیلی دهکده در این محل حضور داشته باشید. این آکواریوم محل زندگی ۶۵هزار جانور دریایی است. بازیهای الکترونیکی و ماشین های بازی برای نوجوانان، سه زمین تنیس، مسیر ویژه دو و پیاده روی، زمین های والیبال، فوتبال وبسکتبال، میدان موانع، بیش از 20 محل برای طبخ باربی کیو و محوطه وسیع چمن. این فواره با داشتن ۶۶۰۰ لامپ در ۵۰ رنگ مختلف مناظری زیبا در محوطه بیرون برج خلیفه ایجاد میکند.

در پایتخت کشور تایلند یعنی بانکوک یک بازار راه آهن وجود دارد که این قسمت از دهکده جهانی دبی هم برگرفته از این بازار ساخته شده است. تیمی تشکیل یافته از ۶ گل فروش به طور مداوم حدود هشت ساعت زمان را برای گل آرایی لابی هتل صرف میکنند و گلهای استفاده شده معمولا از کشور های آفریقای جنوبی، هلند، کنیا و تایلند میباشد. در تمام قسمتهای هتل از نمای بیرونی گرفته تا لابی و اتاقها استفاده از فناوری و تکنولوژی به وضوح دیده میشود. در تمام قسمتهای هتل از مناظر و فرهنگ عربی برای تزیینات استفاده شده است. برای تزیینات فضای داخلی هتل ازعناصر میراث عربی استفاده شده و حضور بورقهای طلای ۲۴ عیار و ۸۶۵۰۰ قطعه دستی به آن اعتبار بخشیده است. «خوان چو» طراح داخلی چینی مسئولیت تزیینات فضای دروی هتل را بر عهده داشت. یکی از دیدنیهای این برج نیز فروشگاه چینی آن است. دراگون مارت یک مرکز خرید چینی واقع در دبی است که تنوع اجناس آن به حدی بالاست که می توانید هر کالایی را در آن پیدا کنید. البته تمام این 321 متر قابل سکونت نیست و نزدیک به 125 متر از بالای برج العرب، تنها نمای آن می باشد. این هتل قیمت نسبتا مناسبی هم دارد.

در سال ۲۰۱۰ قیمت هر متر مربع دفتر اداری در این برج بالای ۴۳۰۰۰ دلار بوده است. اگر دوشنبه به این مرکز خرید مراجعه کنید تا ۵۰ درصد میتوانید از تخفیف محصولات بهرهمند شوید. برای خرید بلیط دبی ارزان قیمت می توانید به سایت تریپ مراجعه کنید، و بلیط های خود را بدون واسطه و به صورت آنلاین تهیه کنید. سایت دبی دیسکانت یکی از سایت های ایرانی معتبر می باشد که با مراجعه به آن، می توانید بلیط بازدید از برج خلیفه را با بهترین قیمت تهیه نمایید. لازم به ذکر است که قیمت بلیط هر کدام از این طبقات با یکدیگر متفاوت است. در این باغ وحش، موجوداتی مانند ایگوانا، مارهای درختی، سیکلیدها، خروس دریایی و… من فکرمیکردم تنها شامل تونل میشه اما واسم خیلی جالب بود که با همین بلیط تونستیم از تونل و همینطور باغ وحش زیرآب و انواع ماهی ها و سمورها و کروکودیل ها و کلی چیزهای دیگه دیدن کنیم و واسمون خیلی جالب و هیجان انگیز و فوق العاده بود . سال 2014، خانههای ییلاقی و خانههای گل در باغ گل و دهکده جهانی دبی به عنوان یکی از جذابیتهای ستارهای شناخته شدند. صنایع دستی متنوع با هنر آینهکاری و شیشهکاری، سرامیکهای نقاشیشده با رنگهای شاد ترکیهای، لباسهای خانگی و سنتی ترکیه، خوراکیهای لذیذ مانند انواع باقلواهای بینظیر ترکی و غذاهایی مانند دلمه و بستنی در این بخش هستند که شهرت جهانی دارند.

این چرخ و فلک ظرفیت ۱۴۰۰ مسافر را دارد که در ۴۸ اتاقک جا داده میشوند. موزه آینده دبی بهصورت سهبعدی طراحی شده است و ظرفیت پذیرش مخاطبان پرشمار را دارد. یکی از این ساختمان ها موزه آینده دبی است. بازدیدکنندگان میتوانند از داخل تونلی 270 درجه به طول 48 متر در طبقه همکف عبور کنند و مراحل غذا دادن به ماهیها را تماشا کنند این تونل، بازدیدکنندگان را 11 متر زیر آب میبرد. به این صورت که بانوان می توانند روزهای 5 شنبه از ساعت 8 یا 9 شب الی 1 هکر نست از این پارک آبی بسیار مهیج ، بدون حضور هیچ مردی استفاده کنند و یک شب هیجان انگیز و فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنند. در این نورپردازی از طیف وسیعی از رنگهای سفید و آبی استفاده شدهاست. مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا شامل اسکن صفحهی اول گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار، اسکن صفحهی اول شناسنامه، آدرس و شماره تلفن مسافر، ۱ قطعه عکس با زمینهی سفید و اسکن صفحهی اول شناسنامه و صفحهی دوم شناسنامهی پدر و مادر برای افراد زیر ۱۸ سال میباشد. جالب است که بدانید تراس هتل در قالب ۶ قطعه و توسط یک کشتی بزرگ از فنلاند به دبی آورده شده است. از دیگر امکانات هتل برج العرب دبی می توان به سه آکواریوم بزرگ با 50 گونه مختلف ماهی، اتاقی با 29000 قطعه کریستال برند سوآرسکی که به شکل کهکشان راه شیری طراحی شده است، رستوران های بسیار مجلل با انواع غذاهای بسیار گران و خاص، باشگاه فول امکانات که به عنوان لوکس ترین باشگاه جهان شناخته می شود و … همین ریزه کاری ها و نکات ظریفی بود که برج خلیفه را به لوکس ترین و مشهور ترین اقامتگاه دنیا تبدیل کرد. در مرکز خرید دراگون مارت، علاوه بر پوشاک می توان کیف و کفش و انواع لوازم آرایشی و بهداشتی نیز خریداری کرد.

همچنین داخل غرفهها انواع سوغاتی و لوازم سنتی هر کشور برای عرضه وجود دارد. حالت نخل وجود دارد این هیچ ساحل جنبه عمومی ندارد و تمام این سواحل متعلق به کسانی است که در مناطق مسکونی لوکس زندگی می کنند؛ همچنین اگر قصد بازدید از این ساحل را دارید باید حتماً در هتل لوکس اقامت کنید. قدمت مرکز خرید سیتی سنتر دیره به زمانهای قدیم برمیگردد، زمانی که مراکز خرید در شهر دبی کمیاب بودند و افراد علاقهمند به خرید قصد داشتند کالاهای ارزان بخرند. به دلیل معروفیت این هتل و همچنین زیبایی بیش از حد آن و از طرفی کیفیت بسیار بالای خدمات ارائه شده در آن بسیاری از افراد آرزو دارند تا یک شب در آن اقامت داشته باشند. این هتل در ۲۸۰ متری از ساحل مصنوعی جمیرا قرار گرفته و بخ گونهای طراحی شده که بسیار باشکوه به نظر میرسد. زیرا جزیرهی مصنوعی باید به گونهای ساخته میشد تا بیننده از دور تصور این را داشته باشد که ساختمان بر روی آب شناور است. اگر بخواهید هم خیلی از شهر دور نشوید و هم از بینظیرترین تفریحات دبی بهره ببرید پیشنهاد علی بابا این است که بازدید از سال لامر را به هیچ عنوان از دست ندهید. یکی از حقایقی که شاید خیلی ها از آن بی اطلاع باشند، دلیل نامگذاری برج خلیفه است. خدمات عالی بود. شام هم خیلی خوب بود. از ویژگیهای خوب سوئیت های برج العرب حمام های اسپا، سرویس بهداشتی و حمام آن است که به صورت بسیار لوکس و با موزاییکهایی با الگوی کاشی ساخته شده اند. اگر میخواهید تصویری از بزرگی این پارک داشته باشید خوب است که بدانید وسعت آن به بیش از 100 هزار متر مربع میرسد.

این آکواریوم در ساحل پالم منطقه جمیرا قرار دارد. این منطقه دسترسی عالی به هتل داشته و زاوایای بسیار زیبایی را برای عکاسی به ویژه هنگام غروف آفتاب در اختیارتان قرار میدهد. با وجود وسعت زیاد هتل برج العرب، این هتل تنها 202 تخت دارد. در ارتفاع ۴۵۶ متری از سطح زمین، در طبقه ۱۲۵ یک سکوی بزرگ با کف شیشه ای وجود دارد و می توانید از مناظر خیره کننده ۳۶۰ درجه لذت ببرید. طبقه ۱۲۵: در ارتفاع ۴۵۶ متری از سطح زمین شما می توانید یک نمای ۳۶۰ درجه از شهر دبی داشته باشید. ارتفاع برج خلیفه چقدر است؟ پانل های خارجی برج خلیفه معادل ۱۷ میدان فوتبال و یا ۲۵ زمین فوتبال آمریکایی است. بر روی صندلی های یخی بشینید و بر روی میز های یخی با خوردن یک غذای لذیذ و یا یک نوشیدنی دلچسب از سفر به دبی لذت ببرید. هتل برج العرب تنها هتل هفت ستارهی جهان است که دارای سوئیتهای مجلل، رستورانهایی با کیفیت غذای بسیار عالی، تراسهایی با دید نمای زیبا و وسیع و سواحل باور نکردنی در اطراف هتل میباشد. پارک آبی آتلانتیس در دبی دارای آکواریوم آتلانتیس یا همان لاست چمبرزهم است. آتریوم را شاید بتوان چیزی شبیه لابی هتل یا یک اتاق میانی نامید. در بخش داخلی برج العرب، لابی هتل، هریک از اتاقها و سوئیتها، مجموعه استخر و جکوزی و…

ليست حربنا: رؤية الشباب اليمني والمجتمع المدني للسلام - منتدى سلام اليمن این هتل امکانات لوکس و ویژهای دارد که بهرهمندی از آنها نیازمند بودجه بسیار بالا برای سفر است؛ بههمین دلیل مخاطب اصلی برج العرب ثروتمندان، سیاستمداران، بازیگران، ورزشکاران، سلبریتیها و… این پارک آبی یکی از سه پارک آبی جهان است که یک نوع اسکیت آبی به نام the Wave Oz 180 Flo Rider را داراست. ابتدا با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، نوع بلیط مورد نظر و تعداد بلیط را انتخاب نمایید. در این پکیج پس از گردش ۳۸ دقیقهای در کابین لوکس چرخ و فلک دبی و تماشای مناظر جاهای دیدنی دبی و خط افق شهر، میتوانید انواع اسنکها، پیش غذا، غذای اصلی و دسر و همچنین نوشیدنی به تعداد نامحدود را در سالن استراحت (برای دو ساعت) امتحان کنید. جزیره معروف ساخته شده دبی، این مجمع الجزایر تنها جزایر مصنوعی نخل شکل دنیا هستند که جنب مرکز شهر دبی قرار دارند. برج العرب 320 متر ارتفاع دارد و در فاصله 280 متری دبی روی جزیره مصنوعی بنا شده است که پلی باریک آن را به ساحل معروف دبی ،جمیرا، وصل میکند. این چرخ با ارتفاع حدود ۷۵متر بهدست یک مهندس عمران آمریکایی ۳۳ ساله به نام «جورج واشنگتن گیل فریس جونیور» طراحی شد که هدفش ایجاد ساختاری بود تا بتواند با برج ایفل رقابت کند. این هتل در سال 2012 به عنوان 12 امین هتل گران دنیا شناخته شد. برای اینکه بتوانید از برج العرب دیدن کنید باید مهمان هتل باشید و اقامت در برج را داشته باشید.

هزینه یک شب اقامت در هتل برج العرب دبی چقدر است؟ هستند. بهطور میانگین اجاره کوچکترین واحد اقامتی در برج العرب شبی 6000 درهم هزینه خواهد داشت. داخل برج خلیفه، از طبقات 19 تا 108، آپارتمان های مسکونی زیادی هستند که خرید و فروش میشوند و اجاره نیز داده میشود و قیمت بسیار بالایی دارند. مسافران اگر از سمت دریا به برج العرب نگاه کنند یک صلیب در نمای شمالی آن به چشم میخورد که باعث بحث و جدلهای زیادی در میان بزرگان امارات متحده عربی شد. میهمانان هتل میتوانند از امکاناتی مانند قهوهساز و چایساز، صبحانه روزانه برای دو نفر، روزنامه روزانه رایگان، محصولات حمام هرمس و داک آیپد، پیشخدمت و کانسیرج ۲۴ ساعته، امکان چکاین و چکاوت از داخل سوئيت، دسترسی به امکانات اسپا، تراس و ساحل خصوصی، حمام با جکوزی بزرگ و دوش باران استفاده کنند. بازدیدکنندهها میتوانند با رزرو تور قایقی با کف شیشهای، به کشف تونلهای زیر آب بپردازند و حتی بههمراه برخی از موجودات شنا کنند. رستوران های متنوعی در این پارک دایرند که مناسب هر سلیقه و ذائقه ای هستند؛ از کافه های دنج گرفته تا رستوران های سنتی و فست فودی ها که همه با موسیقی زنده از مهمانان خود پذیرایی می کنند. از جمله شرکت های هواپیمایی که مسافران ایرانی را در این مسیر جا به جا می کنند ، میتوان به ایران ایر ، آسمان ، کیش ایر ، قشم ایر ، ماهان ، تابان ایر و کاسپین اشاره کرد. سکوی مخلوطی شکل است که به میهمانان این امکان را میدهد تا از طریف هلی کوپتر به برج العرب دبی دسترسی پیدا کنند. این سازهی زیبا که شهرت جهانی دارد و به شکل بادبان کشتی طراحی شده، توسط تام رایت، معمار آمریکایی ساخته شده است بر روی ساحل مصنوعی دبی قرار دارد.

از موسیقی زنده، رقص، پذیرایی با انواع آشامیدنیها و خوراکیهای خوشمزه گرفته تا اجرای خوانندههای مختلف را میتوانید در این کشتی شاهد باشید. اقامت در برج العرب دبی این امکان را به گردشگران میدهد تا در یکی از مرتفع ترین ساختمانهای جهان غذا خوردن را تجربه کنند. دبی یکی از مدرن ترین شهرهای توریستی در جهان می باشد که در کشوره امارات قرار دارد که با جاذبه ها و آسمان خراش های خیره کننده ای که دارد توجه بسیاری از گردشگران نقاط مختلف دنبا را به سمت خود جذب کرده است. با توجه به اینکه دبی یک شهر توریستی پرطرفدار است، موزه آینده دبی بازدیدکنندگان بیشتری را به خود جذب خواهد کرد و به شهر دبی کمک می کند تا به عنوان یک مقصد فرهنگی جذاب تر و محبوب تر شناخته شود. انسانها در همه جای دنیا بیش از واقعیت به توهمات علاقه دارند؛ چرا که آزادی عمل بیشتری برایپرداختن به آن برخوردارند. بازتاب نور روی این سطح باعث شده در روز شیریرنگ شده و جلوه بیشتری به برج العرب بدهد. این شرکت تحقیقات بازاریابی در ابتدای امر فقط در حوزه اجرای پروژه های تحقیقات بازار میدانی و بیشتر از نوع تحقیقات کمی فعال می کرد؛ در سال ۱۳۹۷ همزمان با تاسیس شرکت تحقیقات بازاریابی ایده، فعالیت های تحقیقاتی خود را در حوزه های داخلی و برون مرزی نیز گسترش داد. شمع های استفاده شده در این برج به قطر ۱.۵ متر و طول ۴۳ متر می باشد که در نوع خود کم نظیر می باشد. هتل برج العرب دبی بلندترین آترویوم جهان را دارد که با ستون هایی از طلا پذیرای جشن ها و مراسم رقص در هوا برای میهمانان این هتل می باشد. در مجموع ۲۰۲ سوئیت در هتل برج العرب وجود دارد و اتاق های هتل فقط شامل سوئیت هایی در اندازه های مختلف میباشند که کوچک ترین سوئیت ۱۷۰ و بزرگ ترین آن ۷۸۰ متر مربع وسعت دارد.

به طور کلی برج خلیفه نمادی ترین ساختمان در دبی می باشد که اغلب افراد هنگام سفر به این شهر زیبا، خواهان رفتن و دیدن این برج هستند. غرفه ایران در دهکده جهانی دبی با نمادی از هنر معماری ایرانی همراه به نمونه هایی ازآجر کاری و کاشی کاری سنتی ایرانی در سال های گذشته می باشد که در دوره های اخیر معماری غرفه کشور ایران ازمعماری ایران باستان و تخت جمشید الهام گرفته است . از برج العرب در فیلم هایی همچون ماموریت غیرممکن و پروتکل شبح استفاده شده است. همانطور که گفته شد ارتفاع این برج بالغ بر 321 متر میباشد که 39% از سطح بالای آن غیر قابل استفاده است. این نام گذاری به این دلیل است که شاکویو یک ترکیب منحصر به فرد از سرعت، قدرت و هیجان برای تمامی اعضاء خانواده ارائه میدهد. از قسمت های بازی پارک آبی آکواونچر دبی می توان از آکواریوم، غواصی، وسایل بازی، سرزمین شیرهای دریایی نام برد. پرش با دوچرخه، چتر بازی و حتی میهمانیهای خصوصی افراد معروف نیز بر روی هلی پد برج انجام شده است. برج العرب دبی ؛ دبی همیشه به داشتن بهترین برجها و ساختمانها معروف بوده و یکی از دلایل افزایش ورود گردشگر به این شهر همین برجهای عظیم و بیهمتا هستند. همچنین هتل برج العرب در دبی به یک باند هلیکوپتر مجهز شده که برای مدتی زمین تنیس بوده است .مسافران اختصاصی این هتل با هلیکوپتر از فرودگاه به آن منتقل میشوند و گاهی نیز اگر اتاقهای گران قیمت هتل برج العرب دبی را کرایه کنند، یک هلیکوپتر اسکورت نظامی آنها را از فرودگاه دبی تا هتل بدرقه خواهد کرد. این فرودگاه به بانک ها و دستگاه های خودپرداز متعددی در هر سه ترمینال خود مجهز است که با استفاده از ان ها میتوانید عملیات دریافت وجه نقد و تبدیل ارز را انجام دهید.

با تهیه این بلیط شما میتوانید از طبقات ۱۲۴ و ۱۲۵ برج خلیفه در ساعت پیک دیدن نمایید. با تهیه این بلیط شما میتوانید از طبقات ۱۲۴ و ۱۲۵ برج خلیفه در ساعت های غیر پیک دیدن نمایید. این ایستگاهها ۹ دقیقه پیاده تا برج العرب فاصله دارند. این آب نما با موزیک های متفاوت از ۶ عصر تا ۱۱ شب به صورت ۳۰ دقیقه یکبار برگزار می شود. این شهر در کمتر از نیم قرن پیشرفت چشم گیری در صنعت توریستی داشته است. شرکت های بازرگانی زیادی در ایران فعال هستند؛ اما کمتر شرکت بازرگانی را می توان در ایران یافت که در عرصه تحقیقات بازار بین المللی نیز فعال باشد؛ با توجه به سوابق درخشان تیم شرکت بازرگانی و تحقیقات بازار ایده در کشورهای عربی و آفریقایی در سال های قبل، می توانید از خدمات این مجموعه به عنوان مجری پروژه های بازرگانی و تحقیقات بازار خود در حوزه صادرات و همچنین واردات محصولات خود استفاده کنید. اگر قصد دارید کمتر از 5 روز در دبی باشید، به شما توصیه میکنیم حداقل یک روز کامل را در این پارک بگذرانید. در این مقاله قصد داریم به معرفی چشم دبی ain dubai (عین دبی) که به زیبایی هر چه تمام تر در خط افق شهر دبی خودنمایی می کند بپردازیم. یکی از عوامل مهم در انتخاب این مکان را میتوان دسترسی آسان با استفاده از وسایل حملونقل عمومی دانست. هرچند روشنایی هتل بهقدر کافی با لوسترها و وسایل روشنایی دیگر تامین میشود! از مهمترین محصولات آن میتوان به جتهای الکترونیکی و وسایل حملونقل برقی آینده اشاره کرد.

این برج یکی از نمادهای معروف برای شناساندن دبی به مردم جهان بود و امروزه نیز معروفیت آن به دلیل استفاده از هلی پد میباشد. در نمنه دیگر دو ورزشکار معروف به نامهای تایگر وودز و روری مک ایلروی در زمبن با هم بهرقابت پرداختند. البته یکی از معروف ترین موزه ها در این شهر موزه پلیس می باشد که به منظور پیشرفت نیروهای پلیس احداث شده است در این موزه می توانید نمونه های مختلفی از اسلحه ها را مشاهده کنید. اگر به دنبال جذاب ترین بخش خرید دبی مال هستید به شما پیشنهاد می کنیم به سراغ خیابان فشن بروید. همچنین میتوانید با M1 به ایستگاه متروی الراس بروید که ۸ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. برای رفتن به چشم دبی با مترو می توانید از ایستگاه های مترو داماک و یا دبی مارینا مال استفاده کنید و سپس با چند دقیقه پیاده روی به چرخ و فلک دبی برسید. Al Remraam در Dubailand ، 15 تا 20 دقیقه از شهر گلف و مرکز خرید دبی واقع شده است. همچنین هتل آرمانی با ۱۶۰ اتاق با طراحی جورجیو آرمانی در طبقات اولیه برج واقع است. همچنین هتل آرمانی با ۱۶۰ اتاق با طراحی جورجیو آرمانی در طبقات اولیه برج واقع شده است.

این هتل به ایستگاه متروی صلاح الدین بسیار نزدیک است و فاصله بسیار کمی تا مرکز خرید دبی نیز دارد. در میان جاهای دیدنی دبی، این مکان تنها جایی است که سالانه بیش از 1200 مراسم و فستیوال در آن اجرا میشود که از بین آنها کنسرتهای رایگان طرفداران بسیاری دارند. از آن جایی که دبی یکی از محبوبترین و معروفترین قطبهای گردشگری جهان است، همین دلیل سبب شده که بسیاری از توریستهای ایرانی و خارجی تور های دبی و ابوظبی را در فهرست گردشگری خود در اولویت قرار دهند. خرید در این مرکز حتما شما را به یاد این مثل قدما خواهد انداخت که هم فال است و هم تماشا؛ چرا که معماری مرکاتو آن قدر زیبا جداب و دلفریب است که بازدیدکنندگان آن محو ساختار دوست داشتنی این مرکز می شوند.جزیره ی جمیرا از زیباترین جزایر دبی است جایی که اغلب مسافرانش برای تفریح به آن جا می روند، مرکز خرید مرکاتو هم در همین جزیره واقع شده است. ترجیحا در حوالی عصر از دهکده جهانی بازدید کنید تا در هوایی مطبوع به گشتوگذار بپردازید و تا زمان تعطیلی دهکده در این محل حضور داشته باشید. این آکواریوم محل زندگی ۶۵هزار جانور دریایی است. بازیهای الکترونیکی و ماشین های بازی برای نوجوانان، سه زمین تنیس، مسیر ویژه دو و پیاده روی، زمین های والیبال، فوتبال وبسکتبال، میدان موانع، بیش از 20 محل برای طبخ باربی کیو و محوطه وسیع چمن. این فواره با داشتن ۶۶۰۰ لامپ در ۵۰ رنگ مختلف مناظری زیبا در محوطه بیرون برج خلیفه ایجاد میکند.

در پایتخت کشور تایلند یعنی بانکوک یک بازار راه آهن وجود دارد که این قسمت از دهکده جهانی دبی هم برگرفته از این بازار ساخته شده است. تیمی تشکیل یافته از ۶ گل فروش به طور مداوم حدود هشت ساعت زمان را برای گل آرایی لابی هتل صرف میکنند و گلهای استفاده شده معمولا از کشور های آفریقای جنوبی، هلند، کنیا و تایلند میباشد. در تمام قسمتهای هتل از نمای بیرونی گرفته تا لابی و اتاقها استفاده از فناوری و تکنولوژی به وضوح دیده میشود. در تمام قسمتهای هتل از مناظر و فرهنگ عربی برای تزیینات استفاده شده است. برای تزیینات فضای داخلی هتل ازعناصر میراث عربی استفاده شده و حضور بورقهای طلای ۲۴ عیار و ۸۶۵۰۰ قطعه دستی به آن اعتبار بخشیده است. «خوان چو» طراح داخلی چینی مسئولیت تزیینات فضای دروی هتل را بر عهده داشت. یکی از دیدنیهای این برج نیز فروشگاه چینی آن است. دراگون مارت یک مرکز خرید چینی واقع در دبی است که تنوع اجناس آن به حدی بالاست که می توانید هر کالایی را در آن پیدا کنید. البته تمام این 321 متر قابل سکونت نیست و نزدیک به 125 متر از بالای برج العرب، تنها نمای آن می باشد. این هتل قیمت نسبتا مناسبی هم دارد.

در سال ۲۰۱۰ قیمت هر متر مربع دفتر اداری در این برج بالای ۴۳۰۰۰ دلار بوده است. اگر دوشنبه به این مرکز خرید مراجعه کنید تا ۵۰ درصد میتوانید از تخفیف محصولات بهرهمند شوید. برای خرید بلیط دبی ارزان قیمت می توانید به سایت تریپ مراجعه کنید، و بلیط های خود را بدون واسطه و به صورت آنلاین تهیه کنید. سایت دبی دیسکانت یکی از سایت های ایرانی معتبر می باشد که با مراجعه به آن، می توانید بلیط بازدید از برج خلیفه را با بهترین قیمت تهیه نمایید. لازم به ذکر است که قیمت بلیط هر کدام از این طبقات با یکدیگر متفاوت است. در این باغ وحش، موجوداتی مانند ایگوانا، مارهای درختی، سیکلیدها، خروس دریایی و… من فکرمیکردم تنها شامل تونل میشه اما واسم خیلی جالب بود که با همین بلیط تونستیم از تونل و همینطور باغ وحش زیرآب و انواع ماهی ها و سمورها و کروکودیل ها و کلی چیزهای دیگه دیدن کنیم و واسمون خیلی جالب و هیجان انگیز و فوق العاده بود . سال 2014، خانههای ییلاقی و خانههای گل در باغ گل و دهکده جهانی دبی به عنوان یکی از جذابیتهای ستارهای شناخته شدند. صنایع دستی متنوع با هنر آینهکاری و شیشهکاری، سرامیکهای نقاشیشده با رنگهای شاد ترکیهای، لباسهای خانگی و سنتی ترکیه، خوراکیهای لذیذ مانند انواع باقلواهای بینظیر ترکی و غذاهایی مانند دلمه و بستنی در این بخش هستند که شهرت جهانی دارند.

این چرخ و فلک ظرفیت ۱۴۰۰ مسافر را دارد که در ۴۸ اتاقک جا داده میشوند. موزه آینده دبی بهصورت سهبعدی طراحی شده است و ظرفیت پذیرش مخاطبان پرشمار را دارد. یکی از این ساختمان ها موزه آینده دبی است. بازدیدکنندگان میتوانند از داخل تونلی 270 درجه به طول 48 متر در طبقه همکف عبور کنند و مراحل غذا دادن به ماهیها را تماشا کنند این تونل، بازدیدکنندگان را 11 متر زیر آب میبرد. به این صورت که بانوان می توانند روزهای 5 شنبه از ساعت 8 یا 9 شب الی 1 هکر نست از این پارک آبی بسیار مهیج ، بدون حضور هیچ مردی استفاده کنند و یک شب هیجان انگیز و فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنند. در این نورپردازی از طیف وسیعی از رنگهای سفید و آبی استفاده شدهاست. مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا شامل اسکن صفحهی اول گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار، اسکن صفحهی اول شناسنامه، آدرس و شماره تلفن مسافر، ۱ قطعه عکس با زمینهی سفید و اسکن صفحهی اول شناسنامه و صفحهی دوم شناسنامهی پدر و مادر برای افراد زیر ۱۸ سال میباشد. جالب است که بدانید تراس هتل در قالب ۶ قطعه و توسط یک کشتی بزرگ از فنلاند به دبی آورده شده است. از دیگر امکانات هتل برج العرب دبی می توان به سه آکواریوم بزرگ با 50 گونه مختلف ماهی، اتاقی با 29000 قطعه کریستال برند سوآرسکی که به شکل کهکشان راه شیری طراحی شده است، رستوران های بسیار مجلل با انواع غذاهای بسیار گران و خاص، باشگاه فول امکانات که به عنوان لوکس ترین باشگاه جهان شناخته می شود و … همین ریزه کاری ها و نکات ظریفی بود که برج خلیفه را به لوکس ترین و مشهور ترین اقامتگاه دنیا تبدیل کرد. در مرکز خرید دراگون مارت، علاوه بر پوشاک می توان کیف و کفش و انواع لوازم آرایشی و بهداشتی نیز خریداری کرد.

همچنین داخل غرفهها انواع سوغاتی و لوازم سنتی هر کشور برای عرضه وجود دارد. حالت نخل وجود دارد این هیچ ساحل جنبه عمومی ندارد و تمام این سواحل متعلق به کسانی است که در مناطق مسکونی لوکس زندگی می کنند؛ همچنین اگر قصد بازدید از این ساحل را دارید باید حتماً در هتل لوکس اقامت کنید. قدمت مرکز خرید سیتی سنتر دیره به زمانهای قدیم برمیگردد، زمانی که مراکز خرید در شهر دبی کمیاب بودند و افراد علاقهمند به خرید قصد داشتند کالاهای ارزان بخرند. به دلیل معروفیت این هتل و همچنین زیبایی بیش از حد آن و از طرفی کیفیت بسیار بالای خدمات ارائه شده در آن بسیاری از افراد آرزو دارند تا یک شب در آن اقامت داشته باشند. این هتل در ۲۸۰ متری از ساحل مصنوعی جمیرا قرار گرفته و بخ گونهای طراحی شده که بسیار باشکوه به نظر میرسد. زیرا جزیرهی مصنوعی باید به گونهای ساخته میشد تا بیننده از دور تصور این را داشته باشد که ساختمان بر روی آب شناور است. اگر بخواهید هم خیلی از شهر دور نشوید و هم از بینظیرترین تفریحات دبی بهره ببرید پیشنهاد علی بابا این است که بازدید از سال لامر را به هیچ عنوان از دست ندهید. یکی از حقایقی که شاید خیلی ها از آن بی اطلاع باشند، دلیل نامگذاری برج خلیفه است. خدمات عالی بود. شام هم خیلی خوب بود. از ویژگیهای خوب سوئیت های برج العرب حمام های اسپا، سرویس بهداشتی و حمام آن است که به صورت بسیار لوکس و با موزاییکهایی با الگوی کاشی ساخته شده اند. اگر میخواهید تصویری از بزرگی این پارک داشته باشید خوب است که بدانید وسعت آن به بیش از 100 هزار متر مربع میرسد.

این آکواریوم در ساحل پالم منطقه جمیرا قرار دارد. این منطقه دسترسی عالی به هتل داشته و زاوایای بسیار زیبایی را برای عکاسی به ویژه هنگام غروف آفتاب در اختیارتان قرار میدهد. با وجود وسعت زیاد هتل برج العرب، این هتل تنها 202 تخت دارد. در ارتفاع ۴۵۶ متری از سطح زمین، در طبقه ۱۲۵ یک سکوی بزرگ با کف شیشه ای وجود دارد و می توانید از مناظر خیره کننده ۳۶۰ درجه لذت ببرید. طبقه ۱۲۵: در ارتفاع ۴۵۶ متری از سطح زمین شما می توانید یک نمای ۳۶۰ درجه از شهر دبی داشته باشید. ارتفاع برج خلیفه چقدر است؟ پانل های خارجی برج خلیفه معادل ۱۷ میدان فوتبال و یا ۲۵ زمین فوتبال آمریکایی است. بر روی صندلی های یخی بشینید و بر روی میز های یخی با خوردن یک غذای لذیذ و یا یک نوشیدنی دلچسب از سفر به دبی لذت ببرید. هتل برج العرب تنها هتل هفت ستارهی جهان است که دارای سوئیتهای مجلل، رستورانهایی با کیفیت غذای بسیار عالی، تراسهایی با دید نمای زیبا و وسیع و سواحل باور نکردنی در اطراف هتل میباشد. پارک آبی آتلانتیس در دبی دارای آکواریوم آتلانتیس یا همان لاست چمبرزهم است. آتریوم را شاید بتوان چیزی شبیه لابی هتل یا یک اتاق میانی نامید. در بخش داخلی برج العرب، لابی هتل، هریک از اتاقها و سوئیتها، مجموعه استخر و جکوزی و…

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 12

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 125
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 118
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 807
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 5337
  • بازدید ماه : 24974
  • بازدید سال : 133158
  • بازدید کلی : 549564
  • کدهای اختصاصی